Dodaj ten kod do B_SelectSpell:
//[...]
var int TELE_Func_01_FUNC_OneTime;
if(Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Instancja NPC))
&& (TELE_Func_01_FUNC_OneTime == FALSE)
&& (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 800)
&& (self.attribute[ATR_HITPOINTS] > 600)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING", nazwanpca , nazwanpca , 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_TELEPORT_CAST");
AI_Teleport (nazwanpca, "waypointx");
TELE_Func_01_FUNC_OneTime = 1;
}
else if (TELE_Func_01_FUNC_OneTime == 1)
&& (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 500)
&& (self.attribute[ATR_HITPOINTS] > 300)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING", nazwanpca , nazwanpca , 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_TELEPORT_CAST");
AI_Teleport (nazwanpca, "waypointz");
TELE_Func_01_FUNC_OneTime=2;
}
else if (TELE_Func_01_FUNC_OneTime == 2)
&& (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 200)
&& (self.attribute[ATR_HITPOINTS] > 1)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Teleport_RING", nazwanpca , nazwanpca , 0, 0, 0, FALSE );
Snd_Play ("MFX_TELEPORT_CAST");
AI_Teleport (nazwanpca, "waypointz");
TELE_Func_01_FUNC_OneTime=3;//Nigdy więcej
};
//[...] dalszy b_select spell