Pytania dotyczące modowania Gothic'a 1. 6244 27

O temacie

Autor ScareCrow

Zaczęty 26.07.2016 roku

Wyświetleń 6244

Odpowiedzi 27

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No to chyba musisz stworzyć paczkę z modem. Postępuj tak jak na tym filmiku czipa. Jeśli dalej ci nie pójdzie to musisz zmienić w Startup.d używany świat na Surface.zen
 

ScareCrow

ScareCrow

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem w tym że ja własnie postępuje jak na tym filmiku czipa.

Edit: Zaraz a to nie jest tak, że jak zmienię świat na surface to nie będzie obozów itp. ?
 

Karloss

Karloss

Użytkownicy
posty11
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
Nom. Nie bedzie obozów. Nigdy nie moddowałem G1, w G2 mam plik OldWorld i noe musze nic łączyć a w G1 chyba będziesz musiał świat połączyć ale nie jestem pewien.
 
Pomogłem? Daj propsa :)

ScareCrow

ScareCrow

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli problem jest w tym że nie mam pliku world.zen. Bo gdyby był to wystarczyło by podmienić.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Możliwe, że GMDK nie instaluje tego świata...
Spróbuj rozpakować plik Worlds.vdf (znajdujący się w ...\Gothic I\Data) za pomocą programu VDFS.
Podejrzewam, że plik z całym światem (czyli World.zen) jest tam spakowany.
 

ScareCrow

ScareCrow

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Faktycznie po wypakowaniu jest World.zen.
Zrobiłem tak:
W spacerze ustawiłem tego waypointa żeby był zwrócony strzałką do wody. Zapisałem jako World01.zen. Później World.zen zapisałem jako World-original.zen a World01.zen jako World.zen . Ani w podstawce ani w modzie waypoint chyba się nie zmienił bo postać stoi bokiem zamiast to przodu.
Edit: Zauważyłem, że po zapisaniu i zmiany na World.zen to ta strzałka się ustawia automatycznie jak poprzednio czyli tak na skos. Czy czegoś nie trzeba jeszcze zrobić prócz zapisania i zmiany nazwy ?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Trzeba. Musisz dopisać, do pliku .vdf odpowiedzialnego za zeny, rozszerzenie .disabled. To rozszerzenie blokuje gothicowi dostęp do danego vdf'u, a co za tym idzie - gra korzysta z plików gry a nie z paczek.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

ScareCrow

ScareCrow

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przepraszam za tak długą przerwe jednak nie miałem czasu zbytnio bawić się w modowanie. Faktycznie działa wpisanie .disable :)
Rodzi się jednak pewien problem. Bo chciałbym to miec wszystko w osobnej paczce modów a nie w normalnym świecie gothica. Robiłem w GothicVDFS jak w filmie Czipa ale dalej w normalnym świecie występują NPCy i inne..
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry