Niemam pomysłu jak to zrobić by te dwie opcje dialogowe nie pojawiały się równocześnie w tym przypadku.
Chcę żeby obie opcje pojawiały się tylko gdy mamy obydwa przedmioty i wtedy będzie można wybrać czy oddać sam metal czy metal plus żuwaczke. Mógłbym te podopcje dialogowe zrobić jako osobne dialogi/funkcje ale wtedy to nie będzie miało sensu, one muszą sie zawierać w jednym
//========================================
//-----------------> ZADANIE_01_PART2
//========================================
INSTANCE DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2 (C_INFO)
{
npc = SLD_3203_Carlos;
nr = 1;
condition = DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Condition;
information = DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam metal";
};
FUNC INT DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Carlos_ZADANIE_01))
&& (Npc_HasItems (other, Itmi_metal) >=10)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_15_01"); //Mam metal
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_03_02"); //Dobrze, daj go tutaj, przydały by mi się też nowe szczypce do podbierania rozgrzanej stali
Info_ClearChoices(DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2);
if (Npc_HasItems (other, Itmi_metal) >=10)
{
Info_AddChoice (DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2, "(Oddaj metal)", DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Metal );
};
if ( (Npc_HasItems (other, Itmi_metal) >=10) && (Npc_HasItems (other, Itmi_pliers) >=1) )
{
Info_AddChoice (DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2, "(Oddaj metal i sczypce)", DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_ZUWACZKA );
};
};
func VOID DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Back()
{
Info_ClearChoices (DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2);
};
FUNC VOID DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Metal()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Metal_15_01"); //Oto metal, tyle było w skrzyni.
B_GivePlayerXP (50);
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_Metal_03_02"); //Dobrze, to powinno wystarczyć.
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_metal, 10);
Info_ClearChoices(DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2);
};
FUNC VOID DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_ZUWACZKA()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_ZUWACZKA_15_01"); //Mam też dla ciebie nowe szczypce
B_GivePlayerXP (100);
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_ZUWACZKA_03_02"); //Dobrze !
AI_Output (self, other ,"DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2_ZUWACZKA_03_03"); //Jednak jest z ciebie jakiś pożytek
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_pliers, 1);
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_metal, 10);
Info_ClearChoices(DIA_Carlos_ZADANIE_01_PART2);
};