StopAttack - koniec ataku 2209 4

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 13.07.2016 roku

Wyświetleń 2209

Odpowiedzi 4

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam,
na podczas walki na arenie:
1. Kiedy opuścimy arenę, wywołuje się funkcja.
2. Mam tę funkcję zrobioną TickTockiem, działa.
3. Ale celem jest, żeby poza napisem 'PRZEGRANA' npc, z którym walczymy chował broń i miał gdzieś to, że z nim walczyliśmy...

Jaka funkcja jest za to odpowiedzialna?

Pozdrawiam :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
B_Attack (self,other, AR_NONE, 0);
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ehh... Nie działa :( Funkcja ARENA jest wywoływana jako FrameFunction
Napis PRZEGRANA się pojawia, ale NPC nie przestaje atakować hero...
var int ARENA_RAZ;
func void ARENA ()
{
if (KURGAN_WALKA >= 1)
&& (FED_WALCZY == TRUE)
&& (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") >=650)
{
if (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") < 1000) {

PrintScreen ("Opuszczasz arenę...", -1,-1, "font_old_20_white.tga",2);

};

if (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") >=1000) {
if (ARENA_RAZ == FALSE) {
PrintScreen ("PRZEGRANA", -1,-1, "font_old_20_white.tga",2);
Npc_ClearAIQueue(NASZ_117_Fed);
B_Attack (NASZ_117_Fed,hero, AR_NONE, 0);
ARENA_RAZ = TRUE;
};
};
};
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
B_ClearPerceptions (npc);
Npc_ClearAIQueue(npc);
AI_StandUpQuick(npc);


Dodaj do ZS_Attack:
if (Npc_GetDistToWP (hero, "NASZ_LOWCY_ARENA_01") < 1000)
&& (self.id == idNpca) {
return LOOP_END;
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Działa, dzięki! Propsy lecą.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry