//========================================
//-----------------> HANDEL
//========================================
INSTANCE DIA_Derek_HANDEL (C_INFO)
{
npc = SLD_3224_Derek;
nr = 2;
condition = DIA_Derek_HANDEL_Condition;
information = DIA_Derek_HANDEL_Info;
permanent = TRUE;
description = "Poka¿ mi co tam masz";
};
FUNC INT DIA_Derek_HANDEL_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Derek_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Derek_HANDEL_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Derek_HANDEL_15_01"); //Poka¿ mi co tam masz
if (hero.guild == GIL_NONE)
|| (hero.guild == GIL_STRF)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Derek_HANDEL_03_02"); //Nie doslysza³eœ baranie ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Derek_HANDEL_03_03"); //Broñ sprzedaje wy³¹cznie cz³onkom naszego oddzialu
}
if (hero.guild == GIL_DJG)
|| (hero.guild == GIL_SLD)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Derek_HANDEL_03_04"); //Wybieraj
B_GiveTradeInv (self);
}
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Derek_HANDEL_03_05"); //Broñ sprzedaje wy³¹cznie cz³onkom naszego oddzialu, a ty nie zdajesz sie byc jednym z nas.
};
};
No więc tak. Skrypt do linijki drugiego IF działa dobrze. Derek mówi do bohatera "wybieraj" ale nie pokazuje towaru. Trzeci warunek else też nie działa tak jakbym chciał. Chce by ostatnia opcja dialogowa pojawiała sie w przypadku gdy bohater należy do innej gildi niż te wymienione w skrypcie. Gdzie jest błąd ?