Musisz zmodyfikować plik C_PlayerHasFakeGuild.d
Następnie znajdź
if (oth.guild == GIL_NONE)
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_H) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_BAU_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_BAU_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_Leather_L) == TRUE))
Dodaj po:
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_Leather_L) == TRUE)
Jeszcze jedną linijkę, po prostu skopiuj to powyżej i zmień ITAR_Leather_L na kod na twój pancerz.
Na koniec powinno to wyglądać tak:
if (oth.guild == GIL_NONE)
&& ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_H) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_BAU_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_BAU_M) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, ITAR_Leather_L) == TRUE)
|| (Hlp_IsItem(itm, "kod twojego pancerza") == TRUE))