Pojawienie się postaci oraz wykopywanie skarbu 3492 7

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 1.07.2016 roku

Wyświetleń 3492

Odpowiedzi 7

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Pierwszy efekt który chciałbym otrzymać to pojawienie się postać tak jak w Returningu. Czyli jak dochodzimy do waypointu w którym ma się pojawić postać to ona się pojawia i jest fala. (tak samo jak z opiekunami) Proszę o wytłumaczenie :)
Drugi efekt jak chce to wykopywanie skarbów, tak jak w Jarkendarze/Khorinis, skrypt mam wpisany ale postać nie chce kopać

else if ((Npc_GetDistToWP(hero, "PM_SKARB_1" )< RAKE_BUDDEL_DIST_MIN) &&  (RAKEPLACE[30]==FALSE)){
Wld_InsertItem (ItMI_Addon_Kompass_Mis, "PM_SKARB_1" ); RAKEPLACE[30]=TRUE;
RakeTreasureSuccess (ItMI_Addon_Kompass_Mis);};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
1. Musisz użyć triggera / FrameFunctions (LeGo) i sprawdzać, czy dany npc jest na poprawnym obszarze (tu mowa o hero), po czym przywoływać tego npc, wywoływać efekty etc.
2. Nie chce mi się szukac po skryptach, jak to wygląda po dzisiejszej 3-godzinnej zabawie z szukaniem odpowiedniego pointera, co zakończyło się niepowodzeniem. :F Ale chyba coś z triggerami też.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Próbowałem kiedyś z tym skarbem. Skrypt masz dobry (pewnie wzorujac się na oryginalnym z G2NK). Cały wic polega na tym, żeby go wywołać. I tu wchodzi MobIntern w Spacerze. Niestety, nie wiem jaki ma odpowiednią animację kopania skarbu... kombinowałem z tym troszkę i w Jarkendarze odkryłem moby, których nie da się zaZnaczyć  (bo mają Show Visual FALSE). Trzeba odkryć jakie to MobIntern za to odpowiada. Mi się nigdy nie udało.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
co do pierwszego to nie wystarczy to:if (Npc_GetDistToWp (Self,"WAY_DO_PRZEJSCIA") < 500)
{
Wld_InsertNPC
(Nazwa potwora,"WAY_NA_KTORYM_POJAWI_SIE_POTWOR");
};

i dodać efekt. taaa wiem że dziwne to ale to skrypt zachowany dobre dwa lata temu xd.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
1)trigger script(spacer)->gothic func(gothic)-> instrukcje warunkowe->gotowe.
2)oCmobInter(spacer)->trigger script(spacer)->gothic func(gothic)-> instrukcje warunkowe->gotowe.
Takie trudne WoW!
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
SiemaczyS, a jeśli chcę zrobić imitację kopania w grobie, to nad grobem mam dać MobIntern i triger scripta? Ale nie wykona mi się wtedy animacja kopania skarbu...
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Pojawienie się postaci oraz wykopywanie skarbu
#6 2016-07-01, 21:43(Ostatnia zmiana: 2016-07-01, 21:49)
Jakoś to kopanie zawsze mnie denerwowało :F znajdź skrypt tego jak możesz, bo ja nie mam pojęcia gdzie szukać. Ale chyba to było tak, że przy kopaniu item wynurzał się spod ziemi (ale mogę mylić orgnialnego G2:NK z Dark Sagą )
Edit: Ok mam. W grze jest napisana funkcja "RakeTreasureSuccess(var c_item itm)" i jest ona wywoływana w funkcji B_SCGetTreasure_S1// to jest tak samo jak w monologu. I przykładowe wywołanie:
if ((Npc_GetDistToWP(hero, "ADW_ENTRANCE_RAKEPLACE_01" )< RAKE_BUDDEL_DIST_MIN) &&  (RAKEPLACE[12]==FALSE)){//jeżeli dystans bliski WP i skarb numer 12 nie został wykopany
Wld_InsertItem (ItWr_StonePlateCommon_Addon, "ADW_ENTRANCE_RAKEPLACE_01" ); //to pojawi się przedmiot nr 1 RAKEPLACE[12]=TRUE;//skarb zostanie odkryty
Wld_InsertItem (ItMi_SilverChalice, "ADW_ENTRANCE_RAKEPLACE_01" ); //pojawi się kielich
RakeTreasureSuccess (ItMi_SilverChalice);}// bezi powie (Ach. sądzę, że coś znalazłem), a na kielichu pojawi się światło
Czyli w sumie wystarczy dobry mds i wpisanie w funkcji OnState(spacer) nazwy funkcji bez S1 czyli B_SCGetTreasure.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Opis skryptu wszystko lajtowo. To rozgryzlem chyba jak się z tym sam bawiłem. Tylko czy bezi zacznie kopać kilofem o ziemię?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry