Spacer - Usterka? 2168 2

O temacie

Autor Konsyliarz

Zaczęty 25.06.2016 roku

Wyświetleń 2168

Odpowiedzi 2

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Moim problemem jest to że gdy w spacerze (Gothic II) ładuje mesh a następnie kompiluje świat (World/Compile World zaznaczam outdoor i odznaczam editormode) mojego świata w ogóle nie czyta, po prostu dookoła jest niebo.

Model wykonałem w Blenderze(2.66 + kerrax) wyexportowałem do 3ds z pluginem i zero efektu.
Próbowałem różnych możliwości od zmiany trybu zgodności spacera do upewniania się po 10 razy czy model prawidłowo zapisany i po otworzeniu będzie dokładnie to czego oczekuje.

Czy przyczyną może być to że świat nie posiada textury?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wyeksportowałeś jako 3DS czy 3ds? Bo to jest różnica.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Konsyliarz

Spacer - Usterka?
#2 2016-06-25, 23:16(Ostatnia zmiana: 2016-06-26, 13:13)
3DS


Post połączony: 2016-06-26, 13:13
Problem rozwiązany

Brakowało jednego pliku w folderze Mesh.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry