[G1] Animacja po wypowiedzeniu kwestii dialogu. 1862 1

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 23.06.2016 roku

Wyświetleń 1862

Odpowiedzi 1

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Czy jest możliwość wstawienia w skrypcie dialogu animacje po wypowiedzeniu kwestii, inną niż jedna z "dialogesture".
Na przykład: Self mówi "Należy się 250 sztuk złota" (po tym jedna z animacji dialogesture wykonywana przez Selfa)
                     Other mówi "Proszę." (animacja wykonywana przez NPCa np wkłada rękę do kieszeni i podaje mieszek Selfowi)
                     Self mówi "Dziękuję" (Animacja chowania mieszka wykonywana przez Selfa)
Czy nie będzie się to gryzło z jednymi z animacjami dialogesture które są jak zakładam randomem podczas dialogu i następują one losowo po dialogu, nie są wpisane w dialog?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Używasz AI_PlayAni(npc, "nazwa");
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry