Używanie zmiennych w dialogach. 2508 5

O temacie

Autor Sryncu

Zaczęty 3.05.2016 roku

Wyświetleń 2508

Odpowiedzi 5

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka
Mam pytanie. Czy można użyć zmiennej w dialogu? Chodzi mi o to że np. ustalam sobie     zmienna1=5*5     i w dialogu  chce użyć tej zmiennej.
Spoiler
AI_Output (self, other, ""); //Za każde mięso chcę...
AI_Output (self, other, ""); //zmienna1 sztuk złota.
CZy da się tak zrobić? Jeśli się da to jak? Bo jak zrobie tak to mi npc napisze "zmienna1" :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przecież dialog to też funkcja, jak każda inna.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uuu. Szkoda. No nic, może pokombinuje coś z B_Say_Gold (self, other, SOLD);
Na zasadzie Onara. Sory za zaśmiecanie forum ale myślałem, że jakoś się tak da to zrobić.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
var int Moje_mieso; Moje_mieso= Npc_HasItems(hero,itfomuttonraw);
var string msg;
msg=ConcatStrings("Oddano:",IntToString(Moje_Mieso);
msg=ConcatStrings(msg,"sztuk mięsa");
b_giveinvitems(other,self,ItfomuttonRaw,Moje_Mieso);
b_giveinvitems(self,other,Itmi_Gold,Moje_Mieso*jakaś liczba);
Print(msg);
I tak dalej. Zastosowane zostało to m.in. u Bospera.

 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki SiemaczyS. Oto mi chodziło. :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry