Pomoc z stworzeniem skryptu? 2666 6

O temacie

Autor TeronVI

Zaczęty 16.03.2016 roku

Wyświetleń 2666

Odpowiedzi 6

TeronVI

TeronVI

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć! Chciałem stworzyć broń ,która pasywnie regeneruje mi manę. Nie jako mod tylko zmodyfikować skrypt broni i go podmienić ,ale mi nie wychodzi. I tu moja prośba ,czy ktoś mógłby mi zmodyfikować skrypt za mnie ,bo ja już nie wiem co mam robić?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie mam dostępu do skryptu, ale popatrz jak zrobiony jest np kostur maga, który dodaje manę, musisz zrobić to w taki sam sposób, tylko dodać regenerację many, nie pamiętam, jak się nazywa zmienna do regenracji.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Polecam taki dział Samouczki. Jest tam tutek o regeneracji, i wiele innych rzeczy rozkmiń to jakoś, jak chcesz coś dodać do gothica to zawsze możesz poczytać, jak to kiedyś ktoś napisał na tm ci co umią każą innym coś zrozumieć dzieki czemu ich uczą, nie dostaniesz gotowca. A w tych czasach jesli nie chodzi o ikarusa, to prawie wszystko jest gdzieś na forum opisane, trochę w samouczkach a trochę w problematyce :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

TeronVI

TeronVI

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

TeronVI

Pomoc z stworzeniem skryptu?
#3 2016-03-16, 21:03(Ostatnia zmiana: 2016-03-16, 23:10)
Coś nie wychodzi  ;(
 FUNC VOID Equip_Zauberstab()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_REGENERATEMANA - 1)
   };
};
FUNC VOID UnEquip_Zauberstab()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute (ATR_REGENERATEMANA - 1);
      
      if self.attribute [ATR_MANA]   >= 20
      {
         Npc_ChangeAttribute (self, ATR_REGENERATEMANA - 1);
      }
      else
      {
         self.attribute[ATR_MANA] = 0;
      };
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
FUNC VOID Equip_Zauberstab()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_REGENERATEMANA - 1)
   };
};
FUNC VOID UnEquip_Zauberstab()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      Npc_ChangeAttribute (ATR_REGENERATEMANA - 1);
     
      if self.attribute [ATR_MANA]   >= 20
      {
         Npc_ChangeAttribute (self, ATR_REGENERATEMANA - 1);
      }
      else
      {
         self.attribute[ATR_MANA] = 0;
      };
Powiedz mi , skad ty to wziołeś?
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Taka regenaracja jak w kosturze i tak jest zabugowana w gothicu, radziłbym zrobić na podstawie Lego wywoływaną co sekundę,  np w ciagu 10 sec regenerowała by ileśtam punktów many.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Najlepiej zrobić to w wyzwalaczu (Tick 0.125 lub FF o podobnej częstotliwości.)
2 zmienne, i znajomość warunków...
(Napisze wersję dla FF)
var int Regenerate_Add;
var int Regenerate_Init;
func void Mana_Regenerate(){
if NPCIsPlayer(self)&&(Regenerate_Init==true){
if (!MEM_Game.pause_screen){

if(Regenerate_Add<8){
Regenerate_Add +=1;
}else if(Regenerate_Add==8){
hero.Attribute[ATR_MANA] +=1;
Regenerate_Add=0;
};
};
};
};
Mana powinna się regenerować co 1s o 1 punkt, aby zmienić czas regeneracji należy zmienić Regenerate_Add<8 na
16 - co 2s
24 - co 3s
32 - co 4s
40 -co 5s
48 - co 6s itd...
I w skrypcie założenia itemu ustawić Regenerate_Init = true;
Powinno działać, ale nie jestem pewien bo pisałem w pamięci. (Wersja dla FF o częstotliwości 125 jeżeli tick to wywalić to : if (!MEM_Game.pause_screen ))
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry