Przedmioty z gothic 3 4725 10

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 8.02.2016 roku

Wyświetleń 4725

Odpowiedzi 10

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Witam mam taki problem że jak przeniosę modle z g3 do g2 to model jest taki wybrakowany nie umiem tego tak dokładnie wytłumaczyć więc zamieszczam model i tekturę modelu. https://www.dropbox.com/s/ke8xhqw5dpdjj1x/shield_paladin.3DS?dl=0    https://www.dropbox.com/s/3p0a88byif35ayx/shield_paladin.tga?dl=0
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Co znaczy wybrakowany....  Wyjaśnij same modele nic nam nie powiedzą....
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Po grzyba modele i tekstury. Ss wystarczy. Nie myśl, że ktoś to zrobi za ciebie :lol2:
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@up Racja mogłem to napisać ale zapomniałem o takim czymś jak Ss :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Nie chodzi o to żeby zrobić to za mnie tylko jak to naprawić a model i texture dałem po to że jak ktoś to otworzy w spacerze to zobaczy o co mi chodzi.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Może dlatego że normale są źle ułożone??? W blenderze Należy to naprawić... Lub wersja dla ciebie bo blendera pewnie nie użyjesz... Odznacz to bo zapewne używasz MeshWorkera :
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Niestety nadal tak samo.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To użyj blendera :ayfkm: w trybie edycji zaznacz wszystko i daj Flip Normals... i wtedy zadziała...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Przedmioty z gothic 3
#8 2016-02-08, 20:36(Ostatnia zmiana: 2016-02-08, 20:45)
Takie głupie pytanie a gdzie jest to flip normals?

Post połączony: 2016-02-08, 20:45
Dobra sam znalazłem działa daje propsa ale mam jeszcze jeden problem że miejsce na textury jest gdzie indziej niż orginalnie i jak nakładam texturę to wygląda to dziwnie i czy da się to przekonwertować tak żeby to miejsce na textury zostało tak że jaknakładam texturę z g3 to wyglądało to normalnie?
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Dobra sam znalazłem działa daje propsa ale mam jeszcze jeden problem że miejsce na textury jest gdzie indziej niż orginalnie i jak nakładam texturę to wygląda to dziwnie i czy da się to przekonwertować tak żeby to miejsce na textury zostało tak że jaknakładam texturę z g3 to wyglądało to normalnie?
Musisz wejść w UV/Image editor i dopasować siatkę do tekstury.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Niestety nadal tak samo.

[...]

Takie głupie pytanie a gdzie jest to flip normals?

Dla mnie wszystko jasne  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry