Normalny hełm 2613 7

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 2.02.2016 roku

Wyświetleń 2613

Odpowiedzi 7

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Cześć! Jak zrobić skrypt hełmu aby:
Dalej był jako pancerz.
Inni npc po wpisaniu im go w skrypt mogli go nosić.
Jak dam ITEM_KAT_ARMOR to hełm jest jako pancerz ale NPC nie mogą go nosić.
Z Kolei jak dam ITEM_KAT_FF to npc mogą go nosić ale wtedy można założyć nieskończoną ilość hełmu dodawając sobie mocno statystyki.
Co mam zrobić? Może jakiś warunek if w skrypcie?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Musisz ustawić ITEM_KAT_NF jeśli chcesz by NPC go nosili. Polecam robić dwa itemy, jeden z ITEM_KAT_NF a drugi ITEM_KAT_ARMOR i sprawdzać, czy hero ma ten z NF, po czym zastępować go tym ARMOR.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
A można ustawić warunek, że jeśli nasz bohater ma już założony hełm ( Wpisze instance wszystkich ) To wtedy nie możemy założyć następnego? Mówię o NF.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Niestety nie. Ale można też po prostu zmieniać kategorię podczas zabierania tego hełmu. To by wyglądało tak:

if (Npc_HasItems(hero, helmet))
{
     if (helmet.mainflag & ITEM_KAT_NF)
     {
           helmet.mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
     };
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Gdzie to wpisać? W skrypcie hełmu?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie. Musisz wywoływać funkcję co klatkę. Polecam LeGo i FrameFunctions.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
LeGo nie jest potrzebne. Wystarczy za pomocą Ikarusa wywołać funkcję oCNpc::EquipItem. 
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Polecam framefunctions, ale jeśli nie ogarniasz Ikarusa i Lego to zrób po prostu 2 hełmy, jeden dla pc_hero czyli naszej postaci z flagą NF i dla innych npc z flagą FF.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry