Witam.
Tak jak w temacie. Mam animacje stołu łuczarskiego i stworzony skrypt, w humanS.mds, który odpowiada za sekwencje animacji. W grze się wszystko dobrze odpala ale problem pojawia się w trakcie interakcji z mobem. Bohater zastyga, nie wykonuje żadnej animacji a w jego lewej ręcę, zgodnie z założeniami, pojawia się krótki łuk tylko że od razu z niego wypada i tak w kółko. Nie wiem co źle zrobiłem. Prosze was o pomoc z tym.
Tu daje stworzony przeze mnie skrypt:
// --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Archer Table
ani ("t_ARCHERTABLE_Stand_2_S0" 1 "s_ARCHERTABLE_S0" 0.1 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 1 20)
ani ("s_ARCHERTABLE_S0" 1 "s_ARCHERTABLE_S0" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 20 20)
aniAlias ("t_ARCHERTABLE_S0_2_STAND" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_ARCHERTABLE_STAND_2_S0" R 0 20)
ani ("t_ARCHERTABLE_S0_2_S1" 1 "s_ARCHERTABLE_S1" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 20 70)
ani ("s_ARCHERTABLE_S1" 1 "s_ARCHERTABLE_S1" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 20 70)
{
*eventTag (0 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
*eventTag (0 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_RIGHTHAND" "ItRw_Bow_L_01")
}
ani ("s_ARCHERTABLE_S1_2_S0" 1 "s_ARCHERTABLE_S0" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 178 220)
{
*eventTag (0 "DEF_DESTROY_ITEM")
}