Witam.
Chciałem zwiększyć ilosc dostepnych talentów w grze by dodać swoje.
Zrobiłem tak:
W pliku Constants.d dodalem nowa const i zwiekszylem const npc talent max o jedno:
Spoiler
const int NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17;
const int NPC_TALENT_WISPDETECTOR = 18;
const int NPC_TALENT_C = 19;
const int NPC_TALENT_D = 20;
const int NPC_TALENT_E = 21;
const int NPC_TALENT_TEST = 22;
const int NPC_TALENT_MAX = 23; //ehem. 12
w pliku text.d dodałem nazwe i skils do nowego talentu:
Spoiler
CONST STRING TXT_TALENTS [NPC_TALENT_MAX] =
{
"Testowy", //NPC_TALENT_UNKNOWN = 0;
"Br. jednorêczna", //NPC_TALENT_1H = 1;
"Br. dwurêczna", //NPC_TALENT_2H = 2;
"£uki", //NPC_TALENT_BOW = 3;
"Kusze", //NPC_TALENT_CROSSBOW = 4;
"W³amywanie siê", //NPC_TALENT_PICKLOCK = 5; //wird jetzt per DEX geregelt UND es gibt nur noch Level 0 und 1 (nicht mehr 2)
"", // im Code = 6;
"Magia", //NPC_TALENT_MAGE = 7; // Magiekreis
"Skradanie siê", //NPC_TALENT_SNEAK = 8;
"", //raus //NPC_TALENT_REGENERATE = 9;
"", //raus //NPC_TALENT_FIREMASTER = 10;
"Akrobatyka", //NPC_TALENT_ACROBAT = 11;
"Kradzie¿ kiesz.", //NPC_TALENT_PICKPOCKET = 12; //NEUES Pickpocket
"Kowalstwo", //NPC_TALENT_SMITH = 13;
"Tworzenie run", //NPC_TALENT_RUNES = 14;
"Alchemia", //NPC_TALENT_ALCHEMY = 15;
"Zbieranie trofeów", //NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY = 16;
"Czytanie w obcym jêzyku", //NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17;
"ZdolnoϾ ognika", //NPC_TALENT_WISPDETECTOR = 18;
"", //NPC_TALENT_C = 19;
"", //NPC_TALENT_D = 20;
"", //NPC_TALENT_E = 21;
"TEST" //NPC_TALENT_TEST = 22;
};
Spoiler
CONST STRING TXT_TALENTS_SKILLS [NPC_TALENT_MAX] =
{
"0|1|2|3|4|5|6", //NPC_TALENT_UNKNOWN = 0;
"Zielony|Wojownik|Mistrz", //NPC_TALENT_1H = 1;
"Zielony|Wojownik|Mistrz", //NPC_TALENT_2H = 2;
"Zielony|Wojownik|Mistrz", //NPC_TALENT_BOW = 3;
"Zielony|Wojownik|Mistrz", //NPC_TALENT_CROSSBOW = 4;
"-|Uczony|-", //NPC_TALENT_PICKLOCK = 5; //wird jetzt per DEX geregelt UND es gibt nur noch Level 0 und 1 (nicht mehr 2)
"0|1|2", //altes Pickpocket aus Gothic 1 - NICHT benutzen! Bleibt als Relikt im Code = 6;
"0|1|2|3|4|5|6", //NPC_TALENT_MAGE = 7; // Magiekreis
"-|Uczony", //NPC_TALENT_SNEAK = 8;
"-|-", //raus //NPC_TALENT_REGENERATE = 9;
"-|-", //raus //NPC_TALENT_FIREMASTER = 10;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_ACROBAT = 11;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_PICKPOCKET = 12; //NEUES Pickpocket
"-|Uczony", //NPC_TALENT_SMITH = 13;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_RUNES = 14;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_ALCHEMY = 15;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY = 16;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17; //ADDON
"-|Uczony", //NPC_TALENT_WISPDETECTOR = 18;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_C = 19;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_D = 20;
"-|Uczony", //NPC_TALENT_E = 21;
"-|Uczony" //NPC_TALENT_TEST = 22;
};
no i na koniec w pliku Menu_status.d na początku zadeklarowałem :
Spoiler
items[58] = "MENU_ITEM_TALENT_22_TITLE";
items[59] = "MENU_ITEM_TALENT_22_SKILL";
a na dole gdzie są talenty dałem :
Spoiler
INSTANCE MENU_ITEM_TALENT_22_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF) { posx = STAT_B_X1;posy = STAT_TAL_Y + 4*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;flags=flags & ~IT_SELECTABLE; };
instance MENU_ITEM_TALENT_22_SKILL(C_MENU_ITEM_DEF) { posx = STAT_B_X2;posy = STAT_TAL_Y + 4*STAT_DY; fontName = STAT_FONT_DEFAULT;flags=flags & ~IT_SELECTABLE; };
Niestety w menu nic się nie wyświetla :( Gdy zmienie sloty dostępne ale nie urzywane jak talent_c to wszystko dziala jak powinno.
No i moje pytanie jest czy coś źle robię czy to poprostu ograniczenie w grze którego nie da się obejść, a jak się da to ktoś podpowie jak?
Dzieki.