Gothic 2 Krytyczne błędy 4463 16

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 25.01.2016 roku

Wyświetleń 4463

Odpowiedzi 16

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Otóż tak jak w nazwie tematu. Ostatnio bawiłem się w skryptach i nagle zaczęło mi wywalać grę do pulpitu przy przyzwaniu wilka konsolą.  Zignorowałem to. Później doszedł kolejny błąd który powodował Crashe przy wkroczeniu na dany teren. Teraz pojawił się ten sam błąd przy próbie wczytania save podczas gry. Nie mam pojęcia co się mogło stać. Log pokazuje że gra wykrzaczyła (przy wczytaniu) na modelu "Chrząszcza" mimo iż animacji nie instalowałem tylko własne MDS dodałem (do tarcz). Jeśli ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny. Wysyłam Loga:https://www.speedyshare.com/(Wczytanie gry)
Oraz fragment mojego pliku startup.dfunc void INIT_GLOBAL()
{
if (shield_equip==true){
Mdl_RemoveOverlayMds  (hero, "HUM_Shield_st1.MDS");
Print("Tarcza założona");
Mdl_ApplyOverlayMds  (hero, "HUM_Shield_st1.MDS");
};
RESETSPRINTU = 0;
LeGo_Init (LeGo_All);
FF_Apply (SprintAktywacja);

FF_ApplyOnceExt (regeneracjaStamina, 1000, -1);

MEM_WriteInt(9608588,1);
HookEngineF (5553456, 10, CinemaScope);
LeGo_Init(LeGo_Bars);
LeGo_Init(LeGo_Interface | LeGo_PrintS);
HookEngineF (MEMINT_SwitchG1G2 (7337648, 8032832), 6, DialogChangeColor);
 //poziomregeneracji =0;
FF_Apply (speedtestxd);
FF_Apply (B_ScaleTime);
// FF_Apply (Loop_2);
FF_Apply (quickarrow);
// FF_Apply (PrzeniesPasek);
// FF_Apply (Loop_3);
FF_Apply (Loop_4);
//FF_Apply (UseHealthPotion);
//FF_Apply (UseMANAPotion);
//FF_ApplyOnceExt(Excaliburuse_check, 1, -1);
//FF_ApplyOnceExt(regeneracjaHP, 1000, -1);
//FF_Apply (ukrywanie_PASEKHP);
FF_ApplyOnce (SetSunnyWeatherPreset);
FF_ApplyOnceExt (Random_anims, 1000, -1);
stamina =40;
Game_InitGerman();
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Gothic 2 Krytyczne błędy
#1 2016-01-25, 21:52(Ostatnia zmiana: 2016-01-25, 22:02)
HookEngineF (5553456, 10, CinemaScope); ???
Każdy wie, że ten adress jest zbugowany. Wywal to. Ja dzięki temu miałem tyle problemów, że głowa boli.

Oraz o co chodzi z tym MEM_WriteInt(9608588,1);?

Powinieneś użyć LeGo_Init(Lego_ALL);


Zauważyłem, że używałeś raz //FF_ApplyOnceExt(Excaliburuse_check, 1, -1);. Rada na przyszłość: nie używaj FF_ApplyOnceExt(func, 1 do 99, -1);, ponieważ powoduje to masywny spadek klatek. Jeśli nie potrzebujesz tak dużej częstotliwości, używaj FF_ApplyOnceExt(fun, 100, -1);.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wyłączyłem całe Lego (wszystkie funkcje )i brak jakiejkolwiek poprawy :/ Tylko to że gra wykrzaczyła się przy ładowani ShadowBeast.mdm A co do hook to jaki adres polecasz do renderu CinemaScope?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Żaden. Frame functions co sekunda klatka i warunek if (!MEM_InformationMan.IsDone)

Spróbuj przeinstalować Gothica i dodać swoje skrypty ponownie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dwukrotnie to robiłem. Wywaliłem grę na nowo dałem i cały folder scripts na nowo wgrałem, ciągle nie było zmian. (myślę że to wina potworów bo błędy są właśnie o potworach...)Może pomoże reinstall (kij wie jak to nazwać)  Ikarusa i Lego?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeśli reinstalacja i wgrywanie skryptów na nowo nie pomogła, problem będzie leżał w animacjach. Czy z paczkami .vdf animacji dzieje się to samo?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Przy instalowaniu g2mdk wykluczyłem animacje... Jak pisałem wcześniej "Błąd zaczął się z wiekiem gdy robiłem Truciznę która później wrzuciłem co można zauważyć w startup,  ikarusa jeszcze nie wgrywałem na nowo ponieważ jestem na telefonie...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Spróbuj wyjebać staminę, też miałem taki sam problem, gdy miałem wgrane za dużo bajerów, minimapy, stamina, paski kinowe i inne bajery, przeinstalowałem na nowszą wersję, wgrałem gothic fixa i system packa i teraz dodałem 3 nowe FF i ani jednego crasha. Przypuszczam, że to właśnie przez staminę, albo inny źle napisany skrypt.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ja takich problemów nie mam. :F

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
LeGo_Init(LeGo_All);
InitDamage();
GothicRandomColor = RGBA (255, 255, 255, 255);
ShowOnOrOff = "Pokazywanie ilości amunicji wyłączone.";
StaminaBarLoop();
//EXPBarLoop();
ExcaliburBarLoop();
Hook_Attacks();
SearchForChests();
    //HookEngineF(6204468, 6, CalcSkyColor);
Hook_oCNpc__DoTakeVob();
FF_ApplyOnceExt (PrintVersion, 950, -1);
FF_ApplyOnceExt (Sprinting, 0, -1);
FF_ApplyOnceExt (SprintPrintStaminaStatus, 100, -1); //this will be set in SprintPrintStaminaStatus() func
//FF_ApplyOnceExt (HPRegenerate, 1000, -1); //FF_ApplyOnceExt (MPRegenerate, 1000, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_ApplyRegeneration, 100, -1);//10 times per second, not per frame!
FF_ApplyOnceExt (HPRise, 1000, -1);
FF_ApplyOnceExt (MPRise, 1000, -1);
FF_ApplyOnceExt (STRRise, 1000, -1);
FF_ApplyOnceExt (DEXRise, 1000, -1);
FF_ApplyOnceExt (RiseSecs, 950, -1);
FF_ApplyOnceExt (Respawn, 1000, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_Bow_See_Munition, 100, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_GothicRealTime_Timer, 0, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_Excalibur_SpecialDamage, 0, -1);
FF_ApplyOnceExt (COMPASS_TRIGGER, 0, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_Minimap, 0, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_Quests, 100, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_CheckDistances, 100, -1);
FF_ApplyOnceExt (CinemaScope, 0, -1);
FF_ApplyOnceExt (CinemaScopeIsApplied, 100, -1);
FF_ApplyOnceExt (B_TimedDamage, 100, -1);
MEM_Game.game_testmode = !MEM_Game.game_testmode;
MEM_Game.game_frameinfo = !MEM_Game.game_frameinfo;
Timer_SetPauseInMenu(true);
};

Zabieram się jakoś dwa lata to złączenia tego w jakąś sensowną jedność, ale nie wychodzi. :F
I nie mam żadnych problemów.

@SiemaczyS Zakładam, że używasz Avasta. Wyłącz go i zmień na coś sensownego.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie stać mnie na Avasta  :lol2: :lol2: :lol2: A tak naprawdę to mam Nortona,  co dziwne wcześniej ze Stamina nie było problemu (pierwszy skrypt z lego do nauki - autor Splash).@mrdragothic, pisałem że wyłączyłem Lego i wywaliłem folder funcs z prasowania...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Avast może być darmowy, wystarczy chcieć :lol2:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
HookEngineF (5553456, 10, CinemaScope);
LeGo_Init(LeGo_Bars);
LeGo_Init(LeGo_Interface | LeGo_PrintS);

Inicjujesz HookEngine przed inicjacją LeGo, które nie jest inicjowane w całości (HookEngine nie zainicjowałeś, a go używasz), tylko kilka jego pakietów. Początek startup powinien wyglądać tak:
Game_InitGerman ();
MEM_InitAll ();
LeGo_Init (LeGo_All);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Wyczyściłem Startup.d i teraz wygląda tak :func void INIT_GLOBAL()
{
Game_InitGerman();
MEM_InitAll ();
LeGo_Init (LeGo_All);
if (shield_equip==true){
Mdl_RemoveOverlayMds  (hero, "HUM_Shield_st1.MDS");
Print("Tarcza założona");
Mdl_ApplyOverlayMds  (hero, "HUM_Shield_st1.MDS");
};
FF_Apply (SprintAktywacja);
FF_ApplyOnceExt (regeneracjaStamina, 1000, -1);
//HookEngineF (5553456, 10, CinemaScope);
FF_Apply (speedtestxd);
FF_Apply (B_ScaleTime);
FF_Apply (quickarrow);
FF_Apply (Loop_4);
FF_ApplyOnce (SetSunnyWeatherPreset);
FF_ApplyOnceExt (Random_anims, 1000, -1);
stamina =40;
//MEM_WriteInt(9608588,1);
//HookEngineF (MEMINT_SwitchG1G2 (7337648, 8032832), 6, DialogChangeColor);
};
Żadnej poprawy :( oto log:
https://www.speedyshare.com/Ikarus i Lego wgrane na nowo :/ Ciągle niszczy grę przy potworach teraz znowu cieńkostwór...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Sprawdź, czy z paczkami vdf masz to samo. Jeśli nie, masz coś zrypane z animacjami, albo w ogóle ich nie masz wgranych.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Sprawdziłem ^^ i tu niespodzianka :
Spoiler
Crash :/ Nie mam już pomysłów co się mogło stać...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Miałem taki sam problem przez co praca nad modem była pod znakiem zapytania, ale się wkurwiłem i wgrałem całkowicie na nowo G2nk, g2mdk, systempacka, Ikarusa i Lego, oraz wgrywałem każdą nową funkcję i sprawdzałem czy jest jakiś problem, naszczęście uporządkowałem cały startup.d i żadnego problemu. Wiem, że wydaje się to pracochłonne, ale cóż myślę, że warto.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Gothic 2 Krytyczne błędy
#16 2016-01-26, 23:13(Ostatnia zmiana: 2016-01-27, 15:39)
@mrdragothic  chyba tak jednak zrobię, jestem teraz w 100% pewny że problemem jest jakaś funkcja :/ Proszę o nie zamykanie tematu w razie gdyby problem dalej występował.

Post połączony: 2016-01-27, 15:39
Post pod postem, ponieważ nareszcie działa jak należy ^^ wystarczyło na nowo wgrać plik story i przerobić na moje rzeczy które tam były. Wyskoczył jakiś błąd  o nazwie: Arghhh instance itd. jeżeli to jakiś poważny błąd to prosiłbym o odpowiedź jak się go pozbyć, jeśli nie to można zamknąć ten temat oraz mój drugi temat "Zachowanie Animacji". Wielkie dzięki!
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry