Otóż tak jak w nazwie tematu. Ostatnio bawiłem się w skryptach i nagle zaczęło mi wywalać grę do pulpitu przy przyzwaniu wilka konsolą. Zignorowałem to. Później doszedł kolejny błąd który powodował Crashe przy wkroczeniu na dany teren. Teraz pojawił się ten sam błąd przy próbie wczytania save podczas gry. Nie mam pojęcia co się mogło stać. Log pokazuje że gra wykrzaczyła (przy wczytaniu) na modelu "Chrząszcza" mimo iż animacji nie instalowałem tylko własne MDS dodałem (do tarcz). Jeśli ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny. Wysyłam Loga:https://www.speedyshare.com/
(Wczytanie gry)
Oraz fragment mojego pliku startup.dfunc void INIT_GLOBAL()
{
if (shield_equip==true){
Mdl_RemoveOverlayMds (hero, "HUM_Shield_st1.MDS");
Print("Tarcza założona");
Mdl_ApplyOverlayMds (hero, "HUM_Shield_st1.MDS");
};
RESETSPRINTU = 0;
LeGo_Init (LeGo_All);
FF_Apply (SprintAktywacja);
FF_ApplyOnceExt (regeneracjaStamina, 1000, -1);
MEM_WriteInt(9608588,1);
HookEngineF (5553456, 10, CinemaScope);
LeGo_Init(LeGo_Bars);
LeGo_Init(LeGo_Interface | LeGo_PrintS);
HookEngineF (MEMINT_SwitchG1G2 (7337648, 8032832), 6, DialogChangeColor);
//poziomregeneracji =0;
FF_Apply (speedtestxd);
FF_Apply (B_ScaleTime);
// FF_Apply (Loop_2);
FF_Apply (quickarrow);
// FF_Apply (PrzeniesPasek);
// FF_Apply (Loop_3);
FF_Apply (Loop_4);
//FF_Apply (UseHealthPotion);
//FF_Apply (UseMANAPotion);
//FF_ApplyOnceExt(Excaliburuse_check, 1, -1);
//FF_ApplyOnceExt(regeneracjaHP, 1000, -1);
//FF_Apply (ukrywanie_PASEKHP);
FF_ApplyOnce (SetSunnyWeatherPreset);
FF_ApplyOnceExt (Random_anims, 1000, -1);
stamina =40;
Game_InitGerman();
};