Problem z rozciąganiem modeli. 2895 4

O temacie

Autor JihadJoe

Zaczęty 26.12.2015 roku

Wyświetleń 2895

Odpowiedzi 4

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Edytowałem zbroję wiesniaka poprzez dodanie jej rękawów i zmianę tekstury, jednak gdy naprawiłem problemy z rękami wychodzącymi poza rękaw podczas animacji, zaczęło dziać się to z nogami. Prosiłbym o poradę, jak to można naprawić, załączam plik do postu.
http://speedy.sh/aKreb/Kurtka.rar
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nie znam się za bardzo na animacjach, ale czy podpiąłeś dobre kości do modelu? Dlaczego nie zastosujesz metody której użyłeś przy naprawieniu rąk?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pomogło to jednej nodze, lecz druga (prawa gdy się patrzy od przodu) nadal ucieka z nogawki przy obracaniu
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zacznij od tego ze ogarniesz podpinanie modeli pod szkielet w programie z  którego korzystasz.
Mówi sie tomu rigging po angielsku. Na internecie jest tego więcej niż trzeba 
 


Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
To typowe efekty auto- riggingu xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry