https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Grafika komputerowa
/
Grafika 3D
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Jedairusz
) /
[Blender]Przywrócenie usuniętego obiektu.
[
1
]
[Blender]Przywrócenie usuniętego obiektu.
3004
2
O temacie
Autor
Matamata
Zaczęty
13.12.2015 roku
Wyświetleń
3004
Odpowiedzi
2
Matamata
Matamata
Użytkownicy
posty
7
Profesja
brak
Użytkownicy
Matamata
[Blender]Przywrócenie usuniętego obiektu.
2015-12-13, 17:35
0
Lista propsujących:
Czy można przywrócić obiekt który się usunęło w trybie objectmode? Bo kilka razy się zagalopowałem i przez przypadek usunąłem obiekty ze sceny, a edycja-cofnij nie działa.
Wowoz
Wowoz
Użytkownicy
Wowoźny
posty
3698
Propsy
4862
Nagrody
V
V
Profesja
brak
Użytkownicy
Wowoźny
Wowoz
[Blender]Przywrócenie usuniętego obiektu.
#1
2015-12-13, 18:00
0
Lista propsujących:
Sprawdź autosave
Sawik
Sawik
Użytkownicy
Rebel
posty
4772
Propsy
3197
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Rebel
Sawik
[Blender]Przywrócenie usuniętego obiektu.
#2
2015-12-13, 20:05
0
Lista propsujących:
U mnie ctrl + z normalnie przywraca obiekt, nawet przed chwilą sprawdziłem.
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.
Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.
Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.
Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny
theModders
/
Grafika komputerowa
/
Grafika 3D
/
Pytania i problemy
(Moderator:
Jedairusz
) /
[Blender]Przywrócenie usuniętego obiektu.
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry