2 miecze z pochwą (lenny), kołczan, wymaganie poziomu. 3051 5

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 16.11.2015 roku

Wyświetleń 3051

Odpowiedzi 5

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam chciałbym zrobić następujące rzeczy co w temacie w G2NK.
Pytanie nr.1 Co do 2 mieczy to z góry piszę że nie wystarczy mi poradnik "miecze srebrne i stalowe" który jest w dziale z samouczkami, ponieważ oprócz tego chciałbym żeby postać miała te 2 miecze jednocześnie na plecach, a wybieranie ich miałoby wyglądać tak : 1 na klawiaturze - miecz np. srebrny, 2 na klawiaturze - miecz stalowy, 3 - broń dystansowa, reszta numerów - czary.

Pytanie nr.2 Co do pochwy na te miecze to - jak bym mógł zrobić żeby każdy miecz miał swoją unikatową pochwę która by się pojawiała zaraz po założeniu broni, a podczas wyjmowania broni zostawała na plecach\przy pasie pusta ponieważ bohater trzyma miecz w łapie? Na takiej samej zasadzie dam radę zrobić kołczan i czy jest to dużo roboty z animacjami? Bo ja i animacje to jak ogień i woda. No i oczywiście czy dana pochwa\kołczan nie będzie odstawać od NPCa podczas sprintu? Czy nie lepiej zrobić taką pochwę jako część zbroi, tylko że wtedy pochwa byłaby jedna do wszystkich mieczy.

Pytanie nr.3 Jak mogę sprawić aby np. miecz czy zbroja wymagały nie siły, zręczności czy many tylko poziomu?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
1) Jest to praktycznie niemożliwe, bo trzeba podpiąć się/przerobić silnik (mogę się mylić).
2) Zrób to PFXami. Ustaw PPXvalue (czy coś) na 0, oraz daj, zeby renderował model. Wywołuj funkcję co jakiś czas (Frame Function) oraz ustaw, aby nic się nie renderowało podczas braku założonej broni. Modele musisz zrobić sam, a jeśli chcesz do każdej osobnej broni inny... mhm... powodzenia z robotą. :F
3) Tak samo jak z broniami - to są te same skrypty.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
1) Jest to praktycznie niemożliwe, bo trzeba podpiąć się/przerobić silnik (mogę się mylić).
Jest możliwe, aczkolwiek trudne do zrobienia.
Cytuj
Wywołuj funkcję co jakiś czas
Wystarczy hookengine :ok:
HookEngineF (7545792, 7, Funkcja); //założenie przedmiotu
HookEngineF (7546560, 6, Funkcja); //zdjęcie przedmiotu
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki za wyjaśnienie 2 pierwszych pytań, co do 3 to było bardziej pytanie co powinienem umieścić w skrypcie aby przedmiot do założenia wymagał poziomu.
EDIT: Gdzie znajdę jakiś poradnik co do PFXów?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Raczej nie ma poradników. Musisz sam wejść i sprawdzić, jak co działa, a to jest trudne tylko z samego początku. Ogarniesz to.

Dzięki za wyjaśnienie 2 pierwszych pytań, co do 3 to było bardziej pytanie co powinienem umieścić w skrypcie aby przedmiot do założenia wymagał poziomu.

On equip "if self level = 15 { tratata }; else AI_UnequipWeapons (czy jakoś tak, znajdzesz w externals.d)"
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki. W razie problemów będę tutaj pisać :D.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry