CS GO 2114 3

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 26.09.2015 roku

Wyświetleń 2114

Odpowiedzi 3

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

CS GO
2015-09-26, 16:19(Ostatnia zmiana: 2015-09-26, 17:03)
Witam, słyszałem podzielone zdania na temat Counter-Strike Global offensive więc postanowiłem samemu w niego pograć na NS.
Na stronie która sprawdza jednostkę w celu podania informacji czy dana gra pójdzie na danej jednostce miałem wynik pozytyny, klasyfikacja systemowa wykazała wynik 4,1, a mimo to gra się tnie nawet na najniższej rozdzielczości i najniższych ustawieniach graficznych.

Mój sprzęt to:
Procesor : AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600+ 2.81 GHz
Karta graficzna : nVidia GeForce 8800 gts (no trochę stara wiem, 2 razy w piecu była itd.)
RAM: 2GB
System operacyjny Win 7 Professional 32 bit
Nie wiem o co może chodzić z tymi lagami, nie mam żadnego programu w tle włączonego (avast wyłączony).
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Internet? Rozdziałka? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
http://store.steampowered.com/app/730/?l=polish

Cytuj
  • Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

nie spełniasz mninalnych wymagań. Te ze stronki sprawdźczypójdzie są pewnie przestarzałe, kod tej gry zmienia się z każdym apdejtem.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
OK, no to chyba można zamknąć :).
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry