Przenikające modele drzew 1014 3

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 4.10.2015 roku

Wyświetleń 1014

Odpowiedzi 3

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to zrobić by krzaki drzewa były przenikalne jak voby trawy w Gothicu a sam pień drzewa był stały, nieprzenikalny ? Chodzi tu o model w 3ds ale chętnie dowiem się też jak się to robi z vobami.
 

gothic1210
  • Gość
Przy teksturowaniu się ustawia czy materiał ma być przenikalny. Wystarczy dla tekstury liści dać, że ma być zawsze przenikalny, a potem nawet jak już ustawisz cDyn (kolizja voba w spacerze) to przez liście i tak będziesz mógł przejść :) 
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, popatrzę gdzie to jest w blenderze bo jeszcze nie korzystałem z tej opcji
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie w blenderze tylko w spacerze czyli edytorze gry.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry