Dwie kopie Gothica na dysku 1389 5

O temacie

Autor

Zaczęty 10.08.2015 roku

Wyświetleń 1389

Odpowiedzi 5

gothic1210
  • Gość
Chciałem mieć 2 kopie gothica na dysku, więc skopiowałem folder/próbowałem innej instalki i ciągle ten sam problem na skopiowanej grze. Ogarnia ktoś? To do celów szlachetnych. Pomóżcie.
 

pnaro

pnaro

Użytkownicy
posty63
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Miałem ten sam problem, tylko że z Gothic 2 .Pomogło przeniesienie jednej kopii na inną partycję.
 

gothic1210
  • Gość
Wiedziałem, ze formatując tylko jedną partycję będę tego później żałował. Dzięki @pnaro. Do zamknięcia. 
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie żałuj jeszcze : D
Pod NTFS możesz łatwo zamontować wybrany folder z obecnej partycji jako nowy "dysk". Gothic nie będzie miał żadnego sposobu żeby "zauważyć" że tak naprawdę nie jest to fizycznie oddzielna partycja / urządzenie, tylko coś wirtualnego, fizycznie przechowywanego na już innej partycji.
subst G: C:\WirtualnyDyskGhttp://superuser.com/questions/109407/how-do-you-mount-a-directory-as-a-drive-in-windows-7
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
I od systemu siedem wzwyż można dzielić komputer na partycje bez konieczności formatu, z poziomu systemu. Wręcz pisząc to przypomniało mi się że miałem to zrobić i właśnie to zrobiłem, mniej niż minuta roboty 
diskmgmt.msc uruchom to, to system zarządzania dyskiem. Reszta jest prosta. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Jesteście naprawdę wspaniali. Można zamknąć. Dziękuję. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry