jak zrobić uriziel w gothic 2 nk 7703 7

O temacie

Autor kamil101

Zaczęty 8.11.2012 roku

Wyświetleń 7703

Odpowiedzi 7

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy
witam. słyszałem że w g2 nk można zrobić uriziel[prawdziwy] za pomocą podmieniania skryptów i tekstur
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie ten dział, ten jak i drugi Twój temat, przenoszę.
 

Dennerks

Dennerks

Użytkownicy
posty37
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale co to za problem? Przenieść model z G1 do G2 i zrobić skrypt... podam ci prosty na Uriziel(dawno temu zrobiony).Oto on możesz go sobie dowolnie przemienić, wklej to do IT_Addon_Weapons albo do IT_Melee_Weapons i potem Gothicstarter_mod wciskasz repanse script i wpisujesz kod na Uriziel jak wszystko zrobiłeś dobrze to miecz będzie działał w 100%.pamiętaj o modelu!Props się należy :D :

instance Mythrilklinge02//To jest kod (C_Item)
{   
   name             =   "Uriziel";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD;      
   material          =   MAT_METAL;


   wear            =   WEAR_EFFECT;
   effect            =   "SPELLFX_CROSSBOW";//To jest efekt magicznej kuszy.

   value             =   1000000;
   damageTotal         =    200;
   damagetype         =   DAM_FIRE;//To są obrażenia od ognia, uderzysz kogoś, a on się podpali.
   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    100;
        range             =     180;   
   
        range             =     180;      
   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    110;
   visual             =   Tutaj podajesz nazwę modelu musi być w "";

   description         =    name;
   TEXT[1]            =   "Uriziel w pełni naładowany.Dobrze jest znów poczuć jego moc.";
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

//Tutaj podam kilka efektów.
//effect=spellfx_firesword-Ognisty Szpon Beliara
//effect=spellfx_firearmor-Magiczna Zbroja
//effect=spellfx_fireswordblack-Szpon Beliara
//effect=spellfx_bolt-Magiczna Kusza
//effect=spellfx_itemglimmer-Nie pamiętam
//effect=spellfx_undead_dragon-Smok Ożywieniec
//effect=spellfx_magestaff2-Nie pamiętam
//effect=spellfx_heal-Mikstura Życia
//effect=spellfx_fear-Strach
 

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Jeśli nie umiesz przenieść z pomocą skryptów zwykłego miecza, to powodzenia życzę. Naucz się najpierw skryptowania a potem pisz.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

DarkPL

DarkPL

Użytkownicy
posty1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W którym z plików G1 jest model Uriziela ?

Post połączony: 2015-07-30, 22:32
Mam pytanie dotyczące modelu ów miecza, jest on w plikach gry czy trzeba pobrać go i z kąd go pobrać ?
Proszę o szybką odpowiedź :D
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Jest w plikach gry.
 

DraxonPL

DraxonPL

Użytkownicy
Republikanin
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Republikanin
Mythrilklinge02.3ds to jest bodajże model URIZIEL'a po "naładowaniu" .

EDIT :

Szukaj w meshes/weapons
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry