teleport po dialogu 3209 9

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 29.09.2015 roku

Wyświetleń 3209

Odpowiedzi 9

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chciałem zrobić taki myk, że postać po zaśnięciu (spell_sleep) teleportuje się do innego WP.
niby ok po AI_Teleport (self, "WP"); ale postać miast spać dalej (tyle, że gdzie indziej!) to stoi jak kołek (po czasie 30 sekund dla tego czaru dopiero dalej można sterować).

może ktoś coś podpowie?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
tak po teleportacji pewnie sie zresetuje cely npc. Spróbuj rozpocząć animacje spania po teleportacji. Możesz tez po prostu zmienić jego pozycje za pomocą ikarusa, w tym wypadku nie powinno niczego przerwać. 
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Możesz tez po prostu zmienić jego pozycje za pomocą ikarusa, w tym wypadku nie powinno niczego przerwać.

tu nie bardzo łapię....
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
vob.trafoObjToWorld[x]

x = 0 -> 15


Teleportacja:
vob1.trafoObjToWorld[x] = vob2.trafoObjToWorld[x]

Nie wiem dlaczego bez code źle się zapisuje wiadomość.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
func void Ikar_Teleport(var int npcinst, var string waypoint) {
var zCVob wp; wp = MEM_SearchVobByName (waypoint);
var zCVob obj; obj = Hlp_GetNpc(npcinst);
obj.trafoObjToWorld[3] = wp.trafoObjToWorld[3];
obj.trafoObjToWorld[7] = wp.trafoObjToWorld[7];
obj.trafoObjToWorld[11] = wp.trafoObjToWorld[11];
};

Nie testowałem, napisałem z pamięci. Powinno działać....
 


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
func void Ikar_Teleport(var int npcinst, var string waypoint) {
var zCVob wp; wp = MEM_SearchVobByName (waypoint);
var zCVob obj; obj = Hlp_GetNpc(npcinst);
obj.trafoObjToWorld[3] = wp.trafoObjToWorld[3];
obj.trafoObjToWorld[7] = wp.trafoObjToWorld[7];
obj.trafoObjToWorld[11] = wp.trafoObjToWorld[11];
};
wywala w 2 linijce func does not retuirn an int, może bardziej cos takiego:
var oCMobInter mob; mob = _^ (MEM_SearchVobByName("EVT_OC_MAINGATE01_SWITCH"));

Nie testowałem, napisałem z pamięci. Powinno działać....

czyli należało by dopracować określenie klasy waypointa...teoretycznie,na przykładzie skryptu moba, który też jest vobem
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
czyli należało by dopracować określenie klasy waypointa...teoretycznie,na przykładzie skryptu moba, który też jest vobem

Pomogę. Jeżeli nie chcesz gotowca, nie otwieraj tego spoilera, tylko pobaw się z adresem zCWayNet::GetWaypoint(zSTRING const &) 007B0330;
Spoiler
//zCWayNet::GetWaypoint(zSTRING const &) 007B0330;
const int var_GetWaypoint = 8061744;

func int B_GetWaypoint(var string WP)
{
CALL__fastcall(MEM_World.wayNet, _@s(WP), var_GetWaypoint);
return CALL_RetValAsPtr(); //How the fuck does it work?
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
teraz wywala mi unknown dla trafoObjToWorld
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Pokaż skrypt. Trudno stwierdzić, co masz źle.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
jak nie wiesz co z tym zrobić to po prostu zrób hardcode wersje teleportu. W spacerze zobacz pozycje waypointu, i ja napisz do funkcji.   :F
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry