Zbroje z Gothic L'hiver edition 4375 4

O temacie

Autor jechowe

Zaczęty 12.07.2015 roku

Wyświetleń 4375

Odpowiedzi 4

jechowe

jechowe

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam , mój problem jest następujący:  skąd wziąć zbroje które dodaje L'hiver edition?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Aztek @Adanos @Meatrikz może ktoś dać mu warna i przenieść do odpowiedniego działu? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Na forum był ten temat poruszany więcej niż raz. Potrzebujesz zdekompilowac animacje, które są w paczce. Może sie to nie udać w przypadku ze autor nie rejestrował modele zbroi w humans.mds . Proponuje użyć opcji szukaj na forum z hasłami jako "zbroje" , "L'hiver" ... jako juz napisałem temat był poruszany  
 


baronWojny

baronWojny

Użytkownicy
posty8
Propsy5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
proponuję się pobawić w Gothic VDFS i wypakować pliki z Work/Data/anims/_compiled tylko pamiętaj że już "zapakowane" zbroje mają rozszerzenie .MDM, ale niczym się to nie różni od .ASC pamiętaj też aby wypakować textures/_compiled bo będziesz miał "kamienne" armorki  :joy:

VDFS znajdziesz w _work/Tools/VDFS
 
kiedyś zrobię poradnik do VDFS'a ;_;

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
BaronWojny i to jest to najszybszy sposób, a Mark jaki problem dopisać do humans.mds zbroje z  Lhivera, facet nie musi dekompilować humans z Lhivera
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry