ani already defined: s_fistrun , nie trudno sie domyslic ze animacja s_fistrun jest juz oskryptowana. To jakbyś miał dwie zmienne o tej samej nazwie.
tutorial objaśnia jak się pisze mds. Nie znam nemiecky ale google translate ci pomoże. Ja tez ci pomogę
Syntax:
ani (ANI_NAME LAYER NEXT_ANI BLEND_IN BLEND_OUT FLAGS ASC_NAME ANI_DIR START_FRAME END_FRAME)
widzisz tak się deklaruje animacja. twój błąd mówi ze są dwa takie wpisy gdzie ani_name jest s_fistrun.
Przy dekompilacji plikow Gothic Sourcererem zdarza się ze on całkowicie popsuje mds. Zgaduje ze tak się stało. Dlatego jest tam ten wpis więcej razy niż powinien. Usuń, zdekompiluj ponownie, przenieś do g1, spróbuj. Jak dostaniesz ten blad ponownie, to spróbuj zajrzeć do mds, ewentualnie naprawić go usunięciem drugiego wpisu. Jak nie dasz rady to pisz, zobaczymy co i jak.
