Błąd w MDSie bagiennego trutnia 2334 2

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 10.07.2015 roku

Wyświetleń 2334

Odpowiedzi 2

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Podczas przerzucania bagiennego trutnia z g2 do g1 (tekstura, animacje skompilowane, asc, skrypt, nawet dźwięki) wyrzuca mi taki oto błąd. Ktoś coś poradzi? Jak temu zapobiec?
Screenshot z zSpy
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ani already defined: s_fistrun , nie trudno sie domyslic ze animacja s_fistrun jest juz oskryptowana. To jakbyś miał dwie zmienne o tej samej nazwie.
tutorial objaśnia jak się pisze mds. Nie znam nemiecky ale google translate ci pomoże. Ja tez ci pomogę
Syntax:
ani (ANI_NAME LAYER NEXT_ANI BLEND_IN BLEND_OUT FLAGS ASC_NAME ANI_DIR START_FRAME END_FRAME)


widzisz tak się deklaruje animacja. twój błąd mówi ze są dwa takie wpisy gdzie ani_name jest s_fistrun.
Przy dekompilacji plikow Gothic Sourcererem zdarza się ze on całkowicie popsuje mds. Zgaduje ze tak się stało. Dlatego jest tam ten wpis więcej razy niż powinien. Usuń, zdekompiluj ponownie, przenieś do g1, spróbuj. Jak dostaniesz ten blad ponownie, to spróbuj zajrzeć do mds, ewentualnie naprawić go usunięciem drugiego wpisu. Jak nie dasz rady to pisz, zobaczymy co i jak.  :)
 


MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Już się bawię :)

EDIT: Racja - GothicSourcer popsuł mds'a, wystarczyło go skopiować z G2 ponownie i już działa :)
Wielkie dzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry