Druga tekstura modelu pancerza 1242 2

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 21.05.2015 roku

Wyświetleń 1242

Odpowiedzi 2

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

Druga tekstura modelu pancerza
2015-05-21, 14:20(Ostatnia zmiana: 2015-05-21, 15:31)
No więc mam plik .ASC pancerza w którym wpisana tekstura to "Leather_V0.tga"
Stworzyłem dwie tekstury (2 pancerze na jednym .asc) - "Leather_V0.tga" oraz "Leather_V1.tga"
W skrypcie jednego wpisuję:
visual_skin =0;a drugiego:
visual_skin =1;Oba pancerze mają jednak jedną teksturę - co zrobić aby działało?

Od razu sprostuję - próbowałem wpisać do .asc samo "Leather.tga" jednak wtedy nie wczytywało żadnej tekstury

EDIT: Obie tekstury ręcznie przekonwertowałem na .TEX - jednak dalej nie działa
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Edytujesz .asc notatnikiem i tam zmieniasz.
W visual_skin nic nie ruszasz.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Musiałbym robić drugi plik asc (kopiować). Mnie chodzi o to, żeby był jeden asc, a kilka tekstur, ze ścierwojadem tak mi się udało :P

EDIT: -.- ze ciężką zbroją najemnika jakoś tak zrobiłem i się udało, więc nie rozumiem, czemu nie działa tutaj
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry