Co o tym myślicie? 4329 12

O temacie

Autor Glaca

Zaczęty 6.05.2015 roku

Wyświetleń 4329

Odpowiedzi 12

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Typowe "UFO! Szybko podaj mi mój najgorszy aparat!"
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Brednia jak wiekszość, piramidy, twarze i inne cuda na marsie to ściema.
Jeśli coś naprawdę tam jest to my "zwykli śmiertelnicy" nie prędko się o tym dowiemy.
Osobiście jestem ciekawy co wyniknie z tego zaludniania marsa a właściwie ile czasu wytrzymają zamin dojdzie do konfliktu i rozłamu ekipy.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mówisz o unicestwieniu całej planety? :lol2:
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
 W sprawie marsa; chodzi mi o to ,że wysłani tam ludzie to takie króliki i szczury doświadczalne z lepiej rozbudowanym mózgiem.
Co do unicestwienia myślę ,że nikt nic nie musi w tej kwestii robić, sami sobie z tym poradzimy :D
Jednak gdyby pojawiła się jakaś bardziej zaawansowana cywilizacja wiele ludzi po prostu oszaleje, więc po co kogokolwiek mordować
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Co o tym myślicie?
#6 2015-05-06, 14:13(Ostatnia zmiana: 2015-05-06, 14:29)
@Kelten - ja z kolei miałem na myśli ludność na marsie :D Czytałem że NASA też chce wysłać misje załogową misję na marsa - z tym, że z powrotem. Pół roku podróż na marsa, 18 miesięcy pobytu i kolejne 6 na powrót. Z tym, że rodzą się tam jakieś komplikacje z promieniowaniem kosmicznym - ludzie po prostu będą w kosmosie głupieć :D

Post połączony: 2015-05-06, 14:29
Wykonałem specjalistyczną analizę i okazało się, że...


Spoiler
Te kamienie naprawdę są prawdziwe...

Widać to już na samym zdjęciu, które oni pokazują.
Czerwona kreska to "główny kamień", zielone to mniejsze kamyki. Niebieskie zamalowanie pokazuje, że kąt zacieniowania się zgadza z innym kamieniem. 
Szach mat, sceptycy.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
To rozwiązali już problem z paliwem ?
Bo jeszcze rok temu nie było mowy o powrocie, maksymalny zapas paliwa jaki mogą zabrać(czyli taki z którym rakieta oderwie się od ziemi) nie był wystarczająco duży aby wrócić.Można poświęcić 2 rakietę ale to bardzo wysokie koszty a jak wiadomo NASA coś ostatnio biedna jest.
Rozważali opcję produkcji paliwa na marsie ale to też odległa perspektywa.
PS:a co myślicie o tej wodzie pod powierzchnią ?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
PS:a co myślicie o tej wodzie pod powierzchnią ?
Najprawdopodobniej skażona. Szanse na to że będzie nadawała się do picia bez specjalistycznego sprzętu są naprawdę małe.

Typowe "UFO! Szybko podaj mi mój najgorszy aparat!"
No, bo nikt nie pomyślał o tym że to zdjęcie przefrunęło sobie przez pustkę średnio 78338376 km. Na takim dystansie na pewno można przesłać tiff'a w full hd.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Czemu takie JohnySnafygoticzki się o to nie awanturują bo ktoś przedstawił że ich teza jest fałszywa? :wstyd:
Brak mi tych czasów z dramą i prowami

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No to na Marsa trza pomyśleć nad wysłaniem odpowiednio przeszkolonych żołnierzy z generałami, sprzętem wojskowym aby chronili przed dzikimi żubrami. Niech moc będzie z naszymi kolonistami. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Było.
Spoiler
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
>interia.pl

pokażesz link do jakiejś oficjalnej strony NASA to może przeczytam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry