Global czy Return...Czy może coś innego. Mody graficzne 7781 15

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 2.04.2015 roku

Wyświetleń 7781

Odpowiedzi 15

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Grałem trochę w oba mody, ale jednak poznam z chęcią wasze opinie. Mało mi już zostało g1, i nie mogę się cholera zdecydować, co wybrać. Aha, jeśli chodzi o "coś innego" to tylko mody rozszerzające podstawkę. Aha, i czy w returnie został naprawiony system kradzieży z kufrów, czy dalej taka męczarnia?

Co do modów graficznych, to oczywiście współgrające z modami (czyli l'hiver odpada). Czy poza dx11, i tym modem od Hogana (cholercia zapomniałem nazwy) jest coś jeszcze. I czy te dwa współgrają ze sobą? Jeśli nie, to który jest ładniejszy i bardziej stabilny (tj. nie ma crashy przez niego)

machnąłem się w nazwie tematu, chodziło mi o global moda. Już poprawiłem.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Vurt's 2 Graphics overlau,Reworked Mod(Działa ze wszystkimi modami),Elveon,Enhanced TexturePack,Carnage Graphic's Patch,Modern Menu,SystemPack,Textures BY colmar :) mam je wszystkie wszystkie działają ze sobą :)

Post połączony: 2015-04-03, 23:26
Po Tym tak wygląda :) nie zwracaj uwagi na napisy, to błąd ponieważ mam wersje angielską :)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ja to bym usunął świat z  l'hiver i zostawił same textury 1 minuta roboty.
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
a zrobiłbyś to i podesłał link ^^ ? byłbym wdzięczny ^^
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mógłbym zrobić, z tym, że wrzucał bym to z parę godzin D:
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No ok, z graficznymi mam już odpowiedź.... A co z pierwszym pytaniem.

Vurt's 2 Graphics overlau,Reworked Mod(Działa ze wszystkimi modami),Elveon,Enhanced TexturePack,Carnage Graphic's Patch,Modern Menu,SystemPack,Textures BY colmar :) mam je wszystkie wszystkie działają ze sobą :)

Post połączony: 2015-04-03, 23:26
Po Tym tak wygląda :) nie zwracaj uwagi na napisy, to błąd ponieważ mam wersje angielską :)

No dobra, ale to chyba nie jest podstawka, bezi raczej nie jest łysy ;)

ps. pomyliłem się w nazwie. Chodzi nie o golden, tylko o global mod ;)
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Bo nie brałem beziego tylko Insert ItemHoshi żeby itemy pokazać ;)
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Global bez porównania wygrywa z returnem.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Global bez porównania wygrywa z returnem.

Haha... nie.

Chyba, że w rankingu kiczowatości i historii powtarzanej w każdym modzie/grze :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Global bez porównania wygrywa z returnem.

Haha... nie.

Chyba, że w rankingu kiczowatości i historii powtarzanej w każdym modzie/grze :lol2:

To moje zdanie wilkołaku :) Mi sie global 100x bardziej spodobał niż reb 2.1 ;)
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Vurt's 2 Graphics overlau,Reworked Mod(Działa ze wszystkimi modami),Elveon,Enhanced TexturePack,Carnage Graphic's Patch,Modern Menu,SystemPack,Textures BY colmar :) mam je wszystkie wszystkie działają ze sobą :)

Post połączony: 2015-04-03, 23:26
Po Tym tak wygląda :) nie zwracaj uwagi na napisy, to błąd ponieważ mam wersje angielską :)

Znalazłem tylko 3 pierwsze... Mógłbyś dać linki do reszty? Ja niestety nie mogę znaleźć.
 

Fahrenheit

Fahrenheit

Użytkownicy
posty17
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy

Cytuj
Znalazłem tylko 3 pierwsze... Mógłbyś dać linki do reszty? Ja niestety nie mogę znaleźć.


http://forum.gothic.phx.pl/showthread.php?t=33266
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chyba, że w rankingu kiczowatości i historii powtarzanej w każdym modzie/grze :lol2:
Tylko przypomnę że returning to zbitek mniejszych modyfikacji :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry