Witam. Jak zapisać vobtree tak, żeby go można było potem importować do skompilowanego zena? Uncompiled zen zawiera w sobie też całą mapę i potem mocno powiększa ostateczną wagę po złączeniu. Jest jakiś sposób na to? A może da się jakoś edytować uncompiled tak, żeby nie zawierał w sobie zbędnych .3DS map tylko same voby. Oczywiście żeby "wiedziały" niektóre z nich, że są w pomieszczeniach. Raz spróbowałem coś w tym stylu i .3DS miasta zamieniłem(notepad++) na jakiś randomowy mały vob(w moim przypadku lina). Problem w tym, że musiałem na każdy vob znajdujący się w portalach kliknąć i wcisnąć "m" żeby ogarnął, że jest indoor, a nie outdoor(tak, to znaczy że wcześniej znikały wszystkie voby po wejściu do portalu). Drugi problem to to, że vob całego miasta był podpięty do liny, która wcześniej była istotnie miastem. Może ktoś z Was wie, jak rozwiązać problem, bo sam już nie mam pomysłów.