Poszukuję osoby, która wykona obrazy w technice grafiki komputerowej. 3178 3

O temacie

Autor Gracz

Zaczęty 14.02.2015 roku

Wyświetleń 3178

Odpowiedzi 3

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Witam. Chciałbym zapytać, czy byłby ktoś chętny, wykonać kilka prac, dobrych jakościowo w grafice komputerowej na podstawie szkiców. Są zrobione długopisem i może nie do końca dobre, gdyż rysować zbytnio nie umiem. Chciałbym, że to był fajny obraz, wyglądający jak Concept art z gry. Ostatnio widziałem concepty z Disciples 3 i bardzo mi się podobały. Ale może być zrobiony w dowolny sposób. Chciałbym uchwycić dynamizm i jakąś fajną pozę. Znajdzie się ktoś? Wkrótce podam rysunki...

EDIT:
Obrazy będą wykorzystane przeze mnie jako ilustracje w moim słuchowisku, które tworzę. I raczej nie przewiduję zapłaty. Miałem nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza, która pomoże...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pisząc "Zlecenie" insynuujesz zapłatę, o jakiej kwocie mówimy? Oraz jakie jest przeznaczenie ów obrazów, to również jest dość istotne. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
No raczej przy kasie nie jestem, i może się źle wyraziłem pisząc "Zlecenie"... A obrazy chcę wykorzystać jako ilustracje. To chyba nic złego, prawda?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ale dlaczego ktoś miałby wykonać te obrazy, skoro nawet nie wiadomo po co.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry