Atak NPC po założeniu danej zbroi. 3809 9

O temacie

Autor wrzod2002

Zaczęty 16.02.2015 roku

Wyświetleń 3809

Odpowiedzi 9

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Witam!

Mam pytanie, czy można zrobić tak aby po założeniu danego pancerza NPC mnie atakowały???
Wiem, że w Gothicu 2 tak się dało, ale nie wiem czy można zrobić to w Gothiu 1.

Proszę o pomoc. :D :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Da się. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pytałeś czy się da, a nie jak :D
Manipulując nastawieniem, chociażby zmieniając mu gildię. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Wiem wiem żle zadałem pytanie ^^

ale czy mógłbyś napisać jak to zrobić (co gdzie wpisać, nie jestem dobry w tych sprawach)
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Gdzieś już taki temat był. 
 

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
szukałem ale nie mogłem znaleźć :pokerface:

 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
A czy w gruncie rzeczy nie da się tego wyciągnąć z Ulu-Muru, wrzucić do zbroi i manipulować?
Poza tym w Mrocznych Tajemnicach można się z tym spotkać na zasadzie relacji między obozami Sekty i Fanatyków. Wystarczy założyć zbroje i walka murowana. Z tego można skorzystać.
Nie znam się na moddingu, ale takie luźne uwagi może pomogą.  :lol:
 

wrzod2002

wrzod2002

Użytkownicy
posty99
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
chodiło mi raczej o coś takiego jak pancerz bandyty w g2nk

prosze o pomoc
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
chodiło mi raczej o coś takiego jak pancerz bandyty w g2nk

prosze o pomoc

Ale bandytę praktycznie każdy atakuje.  o_0
W takim razie nie lepiej po prostu zmienić gildię postaci??
Chodzi ci konkretnie tylko o postać, którą kierujesz, czy masz na myśli jakąś grupę NPC?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry