Skrypt postaci 2871 8

O temacie

Autor Bezimienny36

Zaczęty 12.01.2015 roku

Wyświetleń 2871

Odpowiedzi 8

Bezimienny36

Bezimienny36

Użytkownicy
posty32
Propsy12
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Witam!
Mam pytanie, ponieważ nie mogę znaleźć na niego odpowiedzi na forum.
Odnośnie jak zrobić w dialogu gdy jakaś postać da nam questa i my wtedy dostajemy wybór przyjęcia zadania bądź podziękowania. Z góry bardzo dziękuje
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Wystarczy zobaczyć jak jest w oryginalnych skryptach. Trzeba wykorzystać Choices, chyba znajdziesz tutaj jakiś tutorial o tym. Ale raczej wystarczy, że obejrzysz jakiś skrypt z takowym wyborem i powinieneś zrozumieć jak to działa.
 

Bezimienny36

Bezimienny36

Użytkownicy
posty32
Propsy12
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Poszukiwałem takiego skryptu, ale nie mogę znaleźć..
Wiesz może kto owy skrypt posiada?
 

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chociażby Kharim. Większość dialogów jest na tym zbudowana.
 

Bezimienny36

Bezimienny36

Użytkownicy
posty32
Propsy12
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
A jakaś postać z Gothica II NK ?
 

Szmyk

Szmyk

Użytkownicy
posty64
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie napisałeś, że chodzi o G2. W G2 jest ich wiele, np. Lobart.
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Dokładnie, jeśli chodzi o G2 to pierwsze co mi przyszło do głowy to właśnie dialog z Lobartem. Konkretnie ta część:
instance DIA_Lobart_WorkNOW (C_INFO)
{
   npc         = BAU_950_Lobart;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Lobart_WorkNOW_Condition;
   information   = DIA_Lobart_WorkNOW_Info;
   permanent    = FALSE;
   description   = "Szukam pracy.";
};
func int DIA_Lobart_WorkNOW_Condition ()
{
   if (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lobart_AufstandInfo))
   || (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lobart_STOLENCLOTHS))
   || (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Lobart_Kleidung))
   {
      if (Kapitel < 3)
      {
         return TRUE;
      };
   };
};
func void DIA_Lobart_WorkNOW_Info ()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_WorkNOW_15_00"); //Szukam pracy.
   AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_01"); //Jeśli chcesz, możesz u mnie pracować.
   AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_02"); //Możesz pracować w polu albo znaleźć sobie jakieś inne zajęcie. Roboty na farmie nigdy nie brakuje.
   if (hero.guild == GIL_NONE)
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_03"); //Mogę ci zapłacić, albo - jeśli wolisz - dostaniesz ode mnie porządne ubranie.
      AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_04"); //Te rzeczy są trochę warte. Nie mogę ci ich tak po prostu oddać. Jednak jeśli zgodzisz się dla mnie pracować, sprzedam ci je po niższej cenie.
         
      Log_CreateTopic (TOPIC_Kleidung,LOG_MISSION); 
      Log_SetTopicStatus  (TOPIC_Kleidung,LOG_RUNNING); 
      B_LogEntry (TOPIC_Kleidung,"Farmer Lobart chce mi sprzedać ubranie robocze, którego część ceny mogę odpracować w polu. Im więcej pracy wykonam, tym niższa będzie cena ubrań.");
         
      if (Npc_HasEquippedArmor(other) == FALSE)
      || (Lobart_Kleidung_Verkauft == TRUE)
      {
         AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_05"); //Na twoim miejscu wziąłbym ubranie...
      }
      else
      {
         AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_06"); //Ale ponieważ masz już całkiem przyzwoite ubranie, pewnie wolałbyś złoto.
      };
   };
   AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_05_07"); //Trzeba zebrać rzepę z tego małego poletka przy stodole.
   
 Info_ClearChoices   (DIA_Lobart_WorkNOW);
   Info_AddChoice      (DIA_Lobart_WorkNOW, "Mam wyrywać rzepę? Chyba sobie ze mnie żartujesz!", DIA_Lobart_WorkNOW_WannaFoolMe );
   Info_AddChoice      (DIA_Lobart_WorkNOW, "W porządku...", DIA_Lobart_WorkNOW_Ok );
};
func void DIA_Lobart_WorkNOW_Ok()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_WorkNOW_Ok_15_00"); //Dobrze...
   if (hero.guild == GIL_NONE)
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_Ok_05_01"); //Więc pośpiesz się, zanim zmienię zdanie.
   };
   Log_CreateTopic (TOPIC_Rueben,LOG_MISSION); 
   Log_SetTopicStatus  (TOPIC_Rueben,LOG_RUNNING); 
   B_LogEntry (TOPIC_Rueben,"Farmer Lobart chce, abym zebrał z pola rzepę. W zamian oferuje mi złoto albo obniżenie ceny ubrań.");
   
   MIS_Lobart_Rueben = LOG_RUNNING;
   Info_ClearChoices   (DIA_Lobart_WorkNOW);
};
func void DIA_Lobart_WorkNOW_WannaFoolMe()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_WorkNOW_WannaFoolMe_15_00"); //Mam wyrywać rzepę? Chyba sobie ze mnie żartujesz!
   AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_WannaFoolMe_05_01"); //Tak, taki dżentelmen jak ty pewnie brzydzi się uczciwą pracą, co?
   if (hero.guild == GIL_NONE)
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_WannaFoolMe_05_02"); //Jazda na pole albo wynoś się z mojej farmy!
   }
   else
   {
      AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_WorkNOW_WannaFoolMe_05_03"); //W tej chwili nie mam dla ciebie żadnej innej pracy.
   };
   
   Log_CreateTopic (TOPIC_Rueben,LOG_MISSION); 
   Log_SetTopicStatus  (TOPIC_Rueben,LOG_RUNNING); 
   B_LogEntry (TOPIC_Rueben,"Farmer Lobart chce, abym zebrał z pola rzepę. W zamian oferuje mi złoto albo obniżenie ceny ubrań.");
   
   MIS_Lobart_Rueben = LOG_RUNNING;
   Info_ClearChoices   (DIA_Lobart_WorkNOW);
   
};
 

Bezimienny36

Bezimienny36

Użytkownicy
posty32
Propsy12
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dobrze dziękuję za pomoc
Temat do zamknięcia
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Skrypt postaci
#8 2015-01-12, 18:40(Ostatnia zmiana: 2015-01-12, 18:44)
A jakaś postać z Gothica II NK ?
Lares, Lee, Diego. Generalnie co druga postać w imieniem ma takie dialogi

/Zdążyłeś idealnie przed zamknięciem. :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry