(PYTANIE) Skrypty run 3242 7

O temacie

Autor Iuppiter

Zaczęty 5.01.2015 roku

Wyświetleń 3242

Odpowiedzi 7

Iuppiter

Iuppiter

Użytkownicy
posty19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!
Gdzie w skryptach Gothica I znajdują się skrypty odpowiedzialne za runy?
Przeszukałem wszystko w "Items", ale nie znalazłem nic, są tam tylko bronie, zbroje, amulety, ale ani śladu runek.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Artifacts.d
 

Iuppiter

Iuppiter

Użytkownicy
posty19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki :) A gdzie można zmienić obrażenia od tego spella?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Szukasz pliku odpowiednika.
Będzie się nazywał SPELL_NazwaCzaru.D.

Iuppiter

Iuppiter

Użytkownicy
posty19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
func int Spell_Logic_BreathOfDeath(var int manaInvested)
{
    PrintDebugNpc        (PD_MAGIC,    "Spell_Logic_BreathOfDeath");

    if ( manaInvested >= SPL_SENDCAST_BREATHOFDEATH    )        {    return SPL_SENDCAST;        };
    
    return SPL_RECEIVEINVEST;
};
Tak wygląda skrypt tej runy w SPELL_nazwa.d,
czy możliwe, że obrażenia od tej runy są w stałych?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
tak, na samej górze powinno być

Iuppiter

Iuppiter

Użytkownicy
posty19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety, w stałych nie znalazłem tych obrażeń.
Jakieś jeszcze pomysły?
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Wszystko masz w spells_params.d
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry