Import świata (.ZEN) Gothic 2 NK 4060 9

O temacie

Autor szablozebny1993

Zaczęty 21.09.2014 roku

Wyświetleń 4060

Odpowiedzi 9

szablozebny1993

szablozebny1993

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam :) otoz mam problem gdyz importuje swiat do 3ds max to piknie sie importuje ale nie widac zadnych tekstur czy jest jakis sposob aby po imporcie pliku byly tez widoczne tekstury tak jak w spacerze?

Wiadomo ze moge recznie to wrzystko po wrzucac do material editor i kawalek po kawaleczku teksturowac ale to by bylo troche dlugo :D

Z gory dzieki na pomoc
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie trzeba nic wrzucać do material editora.Wystarczy podać ścieżke materiałów z gothica do 3ds maxa. Możesz to zrobić poprzez kliknięcie okna rendera a następnie wyskoczy ci okienko z podaniem ścieżki do tekstur
 

szablozebny1993

szablozebny1993

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wielkie dzieki :)

P.S Jeszcze jedno :) czy jest mozliwosc importu samego piecyka chodzi mi o to

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e02663a3683827db.html

w spacerze nazywa sie STOVE_NW_CITY_01.ASC wiem ze to prawdopodobnie odpowiada za animacje ale czy itnieje mozliwosc "wyciagniencia" tego pudeleczka :D podobnie jak inne modele .3ds?? A jezeli w  .ASC bedzie model jak go importuje to super tylko ze nie wiem gdzie go znalesc (jesli to wgl mozliwe)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zdekompiluj gothicSourcerem, to wyciągniesz .ASC

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A w przypadku blendera?? Czy jest jakaś możliwość, aby tekstury były widoczne zaraz po imporcie? Czytałem kiedyś, że należy wrzucić tekstury do folderu blendera. Spróbowałem i nic. Chyba że coś robię źle.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie wrzucasz textur do blendera... ten kto tak mówił niech spłonie.
File > User preferences > Interface > Add path with subpaths i zaznaczasz folder textures.
Potem importujesz coś, po zaimportowaniu wciskasz CTRL + Z i masz.

Sryncu

Sryncu

Użytkownicy
posty90
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ooo. Ale suuuper. Dziękuje. Nie będę musiał się męczyć w ręczne ustalanie ścieżek. :)
 

szablozebny1993

szablozebny1993

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
A ha i jeszcze jedno :D podczas importu NewWorld.ZEN do 3ds max wyskakuje mi blad czy to wina importera czy ze plik jes za duzy?? (74MB)??
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jaki błąd? Zapodaj screenshota.

szablozebny1993

szablozebny1993

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe55ee09fc60ad98.html      moze to wina kompa ale nie wiem Ramu mam 4Giga procek dwurdzieniowy intel

P.S A w menedzerze urzadzien max nie przekrasza 1.5GB



Okej pomogla zmiana wersji maxa na nowsza ale jest jeden problem otoz wczesnije otwieral piknie ale jak chcialem jeszcze raz otworzyc ten sam plik to juz sie nie da wyskakuje Out-of-memory error occurred Co jest??
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry