dialog z orkiem 2538 7

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 25.08.2014 roku

Wyświetleń 2538

Odpowiedzi 7

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam po długiej przerwie.

mam nietypowy problem, kiedy rozmawiam z Orkiem ten w trakcie dialogu unosi się w powietrzu. nie bardzo wiem czemu - kombinowałem na rózne sposoby od zmiany rutyny począwszy.
//---------------------------------------------------------------------
// Info EXIT
//---------------------------------------------------------------------
instance Info_OrcPal_EXIT (C_INFO)
{
npc = ORC_2201_Pal;
nr = 999;
condition = Info_OrcPal_EXIT_Condition;
information = Info_OrcPal_EXIT_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;

};                       

FUNC int Info_OrcPal_EXIT_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID Info_OrcPal_EXIT_Info()
{

AI_Output (hero, self,"Info_FreemineOrc_EXIT_15_01"); //Muszę już iść!
AI_Output (self, hero,"pal_01"); //Poczekaj Morra!
AI_Output (self, hero,"pal_02"); //Pozwól mi zamścić się na moich oprawcach!
AI_Output (hero, self,"Info_FreemineOrc_EXIT_15_03"); //Dziękuję. Muszę już ruszać w dalszą drogę.


AI_StopProcessInfos ( self );
};

//---------------------------------------------------------------------
// Info INTRO
//---------------------------------------------------------------------
instance Info_OrcPal_INTRO (C_INFO)
{
npc = ORC_2201_Pal;
condition = Info_OrcPal_INTRO_Condition;
information = Info_OrcPal_INTRO_Info;
important = 1;
permanent = 0;
};

FUNC int Info_OrcPal_INTRO_Condition()
{
return TRUE;
};

func void Info_OrcPal_INTRO_Info()
{
//AI_Output (self, hero,"Info_FreemineOrc_INTRO_17_01"); //Tarrok chcieć pomocy! Tarrok ranny!
};
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Sam dialog mało mówi :/ Daj skrypt orka oraz ss, jak on lata.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy


instance ORC_2201_Pal (Mst_Default_OrcShaman)
{
   //-------- primary data --------
   name       =      "Ur-Karrragh";
   Npctype    =      NPCTYPE_FRIEND;
   //flags       =      NPC_FLAG_IMMORTAL;
   guild       =      GIL_GRD;
   level       =      25;
       
   voice       =      17;
   id          =      2201;
   
//----------------------------------------------------------   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   80;//60
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   50;
   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   350;//250
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   19;//250

   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
//----------------------------------------------------------   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   115;//100
   protection   [PROT_EDGE]         =   80;//100
   protection   [PROT_POINT]      =   40;
   protection   [PROT_FIRE]         =   55;
   protection   [PROT_FLY]         =   30;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;//30
//----------------------------------------------------------   
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
//---------------------------------------------------------

       
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   //Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarriorPal"           ,1,   1,   "Orc_HeadWarrior",   1,     1,   -1);
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyWarriorPal",DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   1,     DEFAULT,   -1);
   
   B_Scale (self);
   Mdl_SetModelScale(self, 1.1, 1.2, 0.8);
   Mdl_SetModelFatness(self,0);
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_MASTER;

   //-------- Talente --------
   //Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_MASTER,      1);

   //-------- inventory --------
   EquipItem            (self,   ItMw2hOrcAxe04);      // für Magiemodus
       
   //------------- ai -------------
   daily_routine    = Rtn_FMTaken_2201;
   senses          = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};

FUNC VOID Rtn_FMTaken_2201 ()
{
   TA_Orc_Guard      (07,00,12,00,"PALORC_WP3");
   TA_Stay      (12,00,07,00,"PALORC_WP3");
};

FUNC VOID Rtn_LeftFM_2201 ()
{
   TA_Stay      (07,00,12,00,"PALORC_WP3");
   TA_Stay      (12,00,07,00,"PALORC_WP3");
};

 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Mogę strzelać ( daj ss, jak on lata ), ale usuń skalowanie.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
To na pewno przez skalowanie, npce wtedy lubią skakać i tym podobne :P
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To na pewno przez skalowanie, npce wtedy lubią skakać i tym podobne :P

skalowanie? czyli musi zostac naturalnej wielkości? da się to ominąć?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Usuń
B_Scale(self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
To też :ok:
Cytuj
   Mdl_SetModelScale(self, 1.1, 1.2, 0.8);
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry