Skalowana siła czaru 2700 5

O temacie

Autor zmajcek

Zaczęty 6.05.2014 roku

Wyświetleń 2700

Odpowiedzi 5

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Od czasu pierwszej gry magiem w NK chodzi mi po głowie pomysł aby zrobić coś z czarami w tej grze:) bo na tą chwilę są absolutnie niegrywalne.

Czy jest sposób aby zdefiniować siłe czaru podobnie jak w innych grach w ten sposób: siła bazowa np 30+10% pkt. many?


Zastanawiam się także nad tym czy jest możliwe aby regeneracje many w modzie "mana reload" stworzyć również na zasadzie %.

Czy skrypty Gothicka przyjmują w ogóle tego typu polecenia?



 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Skalowana siła czaru
#1 2014-05-07, 21:39(Ostatnia zmiana: 2014-05-07, 22:16)
w g1 jest folder spells_params, pewnie w g2nk jest odpowiednik i  tam znajdziesz odp. na pierwsze pytanie.

drugie pytanie - dość proste, musisz stworzyć zmienną jako przelicznik do %.

to co napisałeś , nie jest trudne do zrobienia.
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za odpowiedź, coś pokombinuje, a nóż dam radę :P

Ps: Aż dziwne że nikt do tej pory nie spróbował tego zrobić.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Moze dlatego ze czary nie sa slabe.  :lol2:
 
Nie no stary, z deszczem ognia, krzykiem umarlych i smiertelna fala mag jest niezniszczalny praktycznie wiec nie czaje czemu wedlug ciebie czary sa slabe
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dlatego mozna się pobawić i to poprawić.
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moze dlatego ze czary nie sa slabe.  :lol2:
 
Nie no stary, z deszczem ognia, krzykiem umarłych i śmiertelna fala mag jest niezniszczalny praktycznie wiec nie czaje czemu wedlug ciebie czary sa słabe

Niby racja ale nie do końca, czary są słabo zbalansowane na początku dobre w środkowej fazie gry zupełnie niegrywalne a na końcu ok ale wymuszają tylko obszarowe zabijanie. Ponadto czary które wymieniłeś pojawiają się dopiero na końcu gry i szczerze mówiąc jest już wtedy trochę nudno.

Klucz jest w tym aby nie było za prosto ale z kolei żeby grając czuć potęgę czaru.
Mały modyfikator dmg w postaci +~10% twojej many z pewnością zwiększyłby grywalność.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry