Puma... 1682 4

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 20.04.2014 roku

Wyświetleń 1682

Odpowiedzi 4

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Gothicowa puma jest bardzo zbugowana... Rozumiem u topielców i tego typu ścierwa (LUR_BODY_V0), a tutaj jest kompletnie co innego...
Do czego dąże? Jak zrobić pumę w G2NK tylko, że z inną teksturą (nie podmienić, nowa!) Jak napisałem nieco wyżej to są końcówki V"ileś tam" a tutaj jest po prostu DaemonPuma i stąd nasuwa się moje pytanie, jak to zrobić najprościej, aby... aby to zrobić? :lol: Dodawanie V nie pomogło, zmienianie nazw tektury w skrypcie i w teksturach nie pomogło... Macie pomysły?
Z góry dzięx :ok:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skorzystaj z GothicSourcera. Na forum są informacje, jak zrobić potwora o nowej teksturze.
W GothicSourcerze: Tools -> Decompiler models -> Dynamic (MDS or MSB) - w plikach Gothica znajdz (_Work/data/Anims/_compiled): STONEPUMA.MSB. Zdekompiluj. Utworzą się pliki odpowiadajace za pumę. Tam w pliku STONEPUMA_BODY wskaż swoje tekstury.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Zrobione :ok: Ale jeśli chcę stworzyć dwa potwory o dwóch różnych teksturach a tym samym modelu? Po prostu skopiować msb jako inne?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zmieniasz nazwę pliku STONEPUMA_BODY, w skrypcie tworzysz nową funkcję setvisuals
Spoiler
Jakbyś nie zrozumiał:
func void B_SetVisuals_StonePuma()
{
    Mdl_SetVisual            (self,"StonePuma.mds");
    //                                Body-Mesh        Body-Tex    Skin-Color    Head-MMS    Head-Tex    Teeth-Tex    ARMOR
    Mdl_SetVisualBody        (self,    "StonePuma_Body",        DEFAULT,    DEFAULT,    "",            DEFAULT,      DEFAULT,    -1);
};
I zamieniasz stonepuma_body na nazwę swojego nowego pliku asc. Oprócz tego musisz zarejestrować swój nowy asc w pliku mds, otwierasz stonepuma.mds i pod rejestracją oryginalnego ciała dopisujesz swoją z nową nazwą. Na koniec trzeba usunąć skompilowany plik stonepuma.msb.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios

RiPPerMAN

Puma...
#4 2014-04-21, 22:39(Ostatnia zmiana: 2014-04-21, 22:47)
Troszku dużo roboty, ale wszystko zakumałem... Pierwsza robota tego typu :lol: Aż się cieszę :lol2: Napisze jakby coś było nie tak

EDIT: Działa! Dzięki wielkie! :lol: Leci props
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry