Zmiana rutyny NPC-a po rozmowie z drugim NPC-em 2701 7

O temacie

Autor nocnymocny

Zaczęty 10.03.2014 roku

Wyświetleń 2701

Odpowiedzi 7

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam! Jak zmienić  rutynę postaci "A" po rozmowie z postacią "B"?
W dialogu z postacią "B" mam dopisane:
Npc_ExchangeRoutine (INSTANCE_NPC, "NAZWA_RUTYNY");

A jednak nic się nie dzieje. Co musiałbym zrobić, aby NPC zmienił rutynę?
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
spróbuj nazwę rutyny z dużej litery lub z b_exchangeroutine.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Npc_ExchangeRoutine nie zawsze przynosi skutek. Najlepiej używać podobnej funkcji B_StartOtherRoutine. Sprawdź też, czy Waypointy w świecie są poprawne.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wpisuję do dialogu:
B_StartOtherRoutine   (INSTANCE_NPC, "NAZWA_RUTYNY");

Waypointy są ok. Ale nic się nie dzieje.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
podaj skrypt CAŁY postaci której zmieniasz rutyne + podaj dokładnie co jest w
Npc_ExchangeRoutine (INSTANCE_NPC, "NAZWA_RUTYNY");

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skrypt postaci:

Cytuj
instance NONE_6037_Sonja (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name          = "Sonja";
   guild       = GIL_NONE;
   id          = 6037;
   voice       = 17;
   flags       = 0;            
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   //-----------AIVARS----------------
   aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 2);
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_COWARD;
   
   // ------ Equippte Waffen ------      
   
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------            
   B_SetNpcVisual       (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe8", FaceBabe_N_WhiteCloth, BodyTexBabe_N, ITAR_VlkBabe_H);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Babe.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 20);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_6037;
};

FUNC VOID Rtn_Start_6037 ()
{   
   TA_Cook_Stove   (08,00,23,00,"RE_73");
      TA_Cook_Stove   (23,00,08,00,"RE_73");
};


FUNC VOID Rtn_After_6137 ()
{
   
   TA_Stand_ArmsCrossed     (08,00,22,30,"RE_103A");
   TA_Stand_ArmsCrossed       (22,30,08,00,"RE_103A");      
};

Dialog:

Cytuj
//========================================
//Info EXIT
//========================================

INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_EXIT (C_INFO)
{
   npc      = NONE_6164_Piff;
   nr      = 6109;
   condition   = DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Condition;
   information   = DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc      = NONE_6164_Piff;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Słyszałeś jakieś plodki na temat śmierci Henka?";
};

FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Condition()
{
if(Npc_KnowsInfo (other,DIA_NONE_6166_Ernest_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};
func VOID DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Info()
{
        AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_15_01"); //Słyszałeś jakieś plodki na temat śmierci Henka?
        AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_03_02"); //Jak mogłem słyszeć, jak my kopcze tylko kopiemy, kujemy i przeszukujemy skały w poszukiwaniu rudy i drogich kamieni.
        AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_15_03"); //A może jednak?
        AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_03_04"); //Henk nie był lubiany w kopalni, szczególnie przez kopaczy, miał też zatarg z karczmiarzem i strażnikiem wejścia do tunelu z pełzaczami.
   AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_03_05"); //Tylko tyle wiem... Zostaw mnie już w spokoju. Muszę pracować.
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc      = NONE_6164_Piff;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Condition;
   information   = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Widzę, że ciężko pracujsz...";
};

FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Condition()

   {
      return TRUE;
   };



FUNC VOID DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Info()
{
     AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_15_01"); //Widzę, że ciężko pracujsz... Życie w kopalni musi być niezwykle trudne?   
        AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_03_02"); //Pracuję, bo muszę. To główne źródło dochodu dla mnie i mojej siostry.
        AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_03_03"); //Innego wyjścia nie mam.

   

};


//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc      = NONE_6164_Piff;
   nr         = 3;
   condition   = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Condition;
   information   = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Możesz mi powiedzić, jak wyglądają twoje relacje z Tarlasem?";
};

FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_NONE_6165_Rolf_HELLO10))

   {
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Info()
{

     AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_15_01"); //Możesz mi powiedzić, jak wyglądają twoje relacje z Tarlasem?
        AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_02"); //Z Tarlasem!? On jest szefem ochrony, ja tylko kopaczem... On rozkazuje, ja słucham.
     AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_15_03"); //Mam jedno pytanie - w przeddzień śmierci Henka widziano was razem, jak Tarlas przekazywał tobie jakiś liścik...
     AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_15_04"); //Pamiętasz może to wydarzenie? Ty, Tarlas, jakiś liścik?
     AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_05"); //Nie! Ja nic.. Nie... Nie... Nie pamiętam... Nic... Zostaw mnie... Proszę... Zostaw...
     AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_06"); //Siostra... Moja siostra... Będą chcieli ją skrzywdzić... Co ja zrobiłem...
     AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_07"); //Proszę, pomóż jej... Idź do niej... Zostaw... Zostaw mnie...
   
B_StartOtherRoutine   (NONE_6037_Sonja,"AFTER");
Wld_InsertNpc   (NONE_6169_Bandzior,"RE_103");
AI_StopProcessInfos (self);

};
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytuj
FUNC VOID Rtn_Start_6037 ()
{   
   TA_Cook_Stove   (08,00,23,00,"RE_73");
      TA_Cook_Stove   (23,00,08,00,"RE_73");
};


FUNC VOID Rtn_After_6137 ()
{
   
   TA_Stand_ArmsCrossed     (08,00,22,30,"RE_103A");
   TA_Stand_ArmsCrossed       (22,30,08,00,"RE_103A");     
};

6037 = 6137... Dobrze kombinujesz. Nie wiesz, że muszą być te same numerki...?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale wtopę zaliczyłem... Nie zauważyłem takiego banału...  :facepalm: Rzecz jasna, wszystko działa.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry