O temacie
Autor nocnymocny
Zaczęty 10.03.2014 roku
Wyświetleń 2701
Odpowiedzi 7
nocnymocny
pawbuj
Zucklov Quest Pack Team
RafalBudzis
Npc_ExchangeRoutine (INSTANCE_NPC, "NAZWA_RUTYNY");
instance NONE_6037_Sonja (Npc_Default){ // ------ NSC ------ name = "Sonja"; guild = GIL_NONE; id = 6037; voice = 17; flags = 0; npctype = NPCTYPE_MAIN; //-----------AIVARS---------------- aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE; // ------ Attribute ------ B_SetAttributesToChapter (self, 2); // ------ Kampf-Taktik ------ fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD; // ------ Equippte Waffen ------ // ------ Inventory ------ B_CreateAmbientInv (self); // ------ visuals ------ B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe8", FaceBabe_N_WhiteCloth, BodyTexBabe_N, ITAR_VlkBabe_H); Mdl_SetModelFatness (self, 0); Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Babe.mds"); // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------ B_GiveNpcTalents (self); // ------ Kampf-Talente ------ B_SetFightSkills (self, 20); // ------ TA anmelden ------ daily_routine = Rtn_Start_6037;};FUNC VOID Rtn_Start_6037 (){ TA_Cook_Stove (08,00,23,00,"RE_73"); TA_Cook_Stove (23,00,08,00,"RE_73");};FUNC VOID Rtn_After_6137 (){ TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,22,30,"RE_103A"); TA_Stand_ArmsCrossed (22,30,08,00,"RE_103A"); };
//========================================//Info EXIT//========================================INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_EXIT (C_INFO){ npc = NONE_6164_Piff; nr = 6109; condition = DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Condition; information = DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Info; permanent = TRUE; description = DIALOG_ENDE;};FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Condition(){ return TRUE;};FUNC VOID DIA_NONE_6164_Piff_EXIT_Info(){ AI_StopProcessInfos (self);};//========================================//-----------------> HELLO1//========================================INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1 (C_INFO){ npc = NONE_6164_Piff; nr = 1; condition = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Condition; information = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Info; permanent = FALSE; description = "Słyszałeś jakieś plodki na temat śmierci Henka?";};FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Condition(){if(Npc_KnowsInfo (other,DIA_NONE_6166_Ernest_HELLO2)){return TRUE;};};func VOID DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_15_01"); //Słyszałeś jakieś plodki na temat śmierci Henka? AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_03_02"); //Jak mogłem słyszeć, jak my kopcze tylko kopiemy, kujemy i przeszukujemy skały w poszukiwaniu rudy i drogich kamieni. AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_15_03"); //A może jednak? AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_03_04"); //Henk nie był lubiany w kopalni, szczególnie przez kopaczy, miał też zatarg z karczmiarzem i strażnikiem wejścia do tunelu z pełzaczami. AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO1_03_05"); //Tylko tyle wiem... Zostaw mnie już w spokoju. Muszę pracować.AI_StopProcessInfos (self);};//========================================//-----------------> HELLO2//========================================INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2 (C_INFO){ npc = NONE_6164_Piff; nr = 2; condition = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Condition; information = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Info; permanent = TRUE; description = "Widzę, że ciężko pracujsz...";};FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Condition() { return TRUE; };FUNC VOID DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_15_01"); //Widzę, że ciężko pracujsz... Życie w kopalni musi być niezwykle trudne? AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_03_02"); //Pracuję, bo muszę. To główne źródło dochodu dla mnie i mojej siostry. AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO2_03_03"); //Innego wyjścia nie mam. };//========================================//-----------------> HELLO3//========================================INSTANCE DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3 (C_INFO){ npc = NONE_6164_Piff; nr = 3; condition = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Condition; information = DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Info; permanent = FALSE; description = "Możesz mi powiedzić, jak wyglądają twoje relacje z Tarlasem?";};FUNC INT DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Condition(){ if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_NONE_6165_Rolf_HELLO10)) { return TRUE; };};FUNC VOID DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_15_01"); //Możesz mi powiedzić, jak wyglądają twoje relacje z Tarlasem? AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_02"); //Z Tarlasem!? On jest szefem ochrony, ja tylko kopaczem... On rozkazuje, ja słucham. AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_15_03"); //Mam jedno pytanie - w przeddzień śmierci Henka widziano was razem, jak Tarlas przekazywał tobie jakiś liścik... AI_Output (other, self ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_15_04"); //Pamiętasz może to wydarzenie? Ty, Tarlas, jakiś liścik? AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_05"); //Nie! Ja nic.. Nie... Nie... Nie pamiętam... Nic... Zostaw mnie... Proszę... Zostaw... AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_06"); //Siostra... Moja siostra... Będą chcieli ją skrzywdzić... Co ja zrobiłem... AI_Output (self, other ,"DIA_NONE_6164_Piff_HELLO3_03_07"); //Proszę, pomóż jej... Idź do niej... Zostaw... Zostaw mnie... B_StartOtherRoutine (NONE_6037_Sonja,"AFTER"); Wld_InsertNpc (NONE_6169_Bandzior,"RE_103"); AI_StopProcessInfos (self);};
Bogdan Zwei
FUNC VOID Rtn_Start_6037 (){ TA_Cook_Stove (08,00,23,00,"RE_73"); TA_Cook_Stove (23,00,08,00,"RE_73");};FUNC VOID Rtn_After_6137 (){ TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,22,30,"RE_103A"); TA_Stand_ArmsCrossed (22,30,08,00,"RE_103A"); };