Kolor światła zależny od pory dnia. 3122 5

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 6.03.2014 roku

Wyświetleń 3122

Odpowiedzi 5

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Na wstępie od razu mówię, że nie chodzi mi napisanie gotowej funkcji tylko o wskazanie właściwej w odpowiedniej klasie. Mój problem polega na tym, że chcę pobawić się kolorami światła zależnymi od pory dnia, bo uważam, że w nocy jest stanowczo za jasno. Nie jestem pewien, ale chyba wystarczy tylko pobawić się klasą zCSkyController, ale nie wiem, do której funkcji w tej klasie się odnieść. Próbowałem zmienić to edytując kolor słońca, ale to działa tylko wtedy, gdy się patrzy na słońce :lol2: Zabawa z mgłą też odpada, bo ona ogranicza widoczność.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Kolory można edytować w pliki INI moda w tej dodatkowej sekcji jak nie ogarniasz możesz sobie ogarnąc mój edytor do plików ini dla modyfikacji :) http://budzis.republika.pl/programy/INI.html

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Niestety to pozwala tylko na ustawienie kolory mgły zależny od pory dnia. Chcę ustawić kolor światła padający na świat zależny od pory dnia. Ale program ciekawy i bardzo prosty w obsłudze za co props się należy :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Chyba znalazłem odpowiednią funkcję w klasie zCSkyController :ok:
polyLightCLUT[256]256 to trochę sporo :lol2:
Opis tej funkcji przetłumaczony przez tłumacz Google :
Cytuj
Tabela kolor oświetlenia. W zależności od pory dnia.
Jego funkcja w zasadzie walcowane zrobił mapy intensywności w zakresie od 0 do 255 do określonego koloru. Działa tylko oświetlenia statycznego.
polyLightCLUT jest regularnie aktualizowane przez kontrolera niebo z niektórych ustawień dla różnych porach dnia (w godzinach wieczornych czerwone, niebieskie rano ...).
Innymi słowy, w każdym punkcie givenName to liniowa interpolacja pomiędzy czarno obecnego światła słonecznego.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jakbys mogl wrzucic screeny jak to wyglada , jesli znalazlbys rozwiazanie to byloby git  :ok: Chcialbym zobaczyc jak by wygladalo
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Kolor światła zależny od pory dnia.
#5 2014-03-07, 23:55(Ostatnia zmiana: 2014-03-08, 00:21)
Temat można zamknąć. Dzięki forum WOG udało mi się osiągnąć zamierzony efekt dzięki funkcji Sektenspinnera (szukajcie, a znajdziecie), ponieważ moja funkcja była naprawdę fatalna, ponieważ była bardzo długa (cud, że chociaż działała :lol2: ) Będę musiał jeszcze popracować nad kolorem :ok:

Oto screen robiony o godzinie 18:00 w Gothicu :


Noc :
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry