Teleport do innego świata 2861 6

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 1.03.2014 roku

Wyświetleń 2861

Odpowiedzi 6

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Teleport do innego świata
2014-03-01, 11:53(Ostatnia zmiana: 2014-03-01, 11:59)
Zrobiłem teleport do mojego świata i z powrotem, oba w stu procentach działają, tylko mam inny problem. Otóż teleportuję się w dialogu, jak tutaj
//---------------------------------------------------------------------
// Info Eq
//----------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_QH_ToHAV   (C_INFO)
{
npc         = QH;
nr          = 3;
condition   = DIA_QH_ToHAV_Condition;
information = DIA_QH_ToHAV_Info;
permanent   = TRUE;
description = "Teleport do Havenmooru (TYLKO W NEWWORLDZIE)";
};
FUNC INT DIA_QH_ToHAV_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_QH_ToHAV_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
AI_Teleport (other, "TELEPORT_2_HAV"); //próbowałem zrobić Wld_SendTrigger, ale nie działało
};
I kiedy już trafiam do nowego świata, mój bohater jest statyczny - nie może się ruszać, nie ma pasków życia, a kiedy wciskam F8 widzę swój piękny pulpit. Co zrobiłem źle?
Teraz sprawdziłem i za pomocą komendy konsoli goto waypoint wszystko działa w stu procentach, ale ten świat jest wyspą i nie ma tak naprawdę innej opcji na teleport niż przez dialog.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Spróbuj dodać w startupie tego świata 
AI_StopProcessInfos (QH);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Teleport do innego świata
#2 2014-03-01, 16:22(Ostatnia zmiana: 2014-03-01, 16:36)
To samo. Raz mnie tylko wywala do pulpitu po F8, raz nie.
Dodam, że próbowałem dodać tę samą linijkę w inicie i uzyskałem identyczny efekt, a nawet gorzej, bo potwory mnie nie atakowały.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mam prosty pomysł, ale nie testowałem tego :D Zrobiłbym to tak :
Zrobiłbym zmienną np.
var int Hav_TP;
Funkcja dialogu wyglądałaby tak :
FUNC VOID DIA_QH_ToHAV_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);   
   Hav_TP = 1;
};
I funkcja odpalana przez trigger np. co 1 sek.
Func void Hav_Teleport ()
{
   if (Hav_TP == 1)
   {
      Hav_TP += 1; //Opóźnienie o sek. po dialogu.
      if (Hav_TP == 2)
      {
      Wld_SendTrigger("NAZWA_TELEPORTU");
      Hav_TP = 0;
      };
   };
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Teleport do innego świata
#4 2014-03-01, 17:18(Ostatnia zmiana: 2014-03-01, 17:33)
Próbowałem zrobić to Wld_SendTrigger, ale nie działało. Chyba AI_Teleport też będzie dobre? Bohater potem i tak pojawi się w nowym świecie, a po powrocie do NewWorlda na przystani.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli teleportujesz go za pomocą AI_Teleport do WP, w którym jest teleport to zadziała, ale mało estetycznie to będzie wyglądać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Podczas moich teleportów nie zmienia się obraz ani nic, po prostu się wczytuje świat, więc nikt się nie domyśli.
A co do funkcji, to nie zadziałało.
A jak to było zrobione w Czasie Zapłaty? Tzn. jak gracz był wrzucony do Głębi, to minął udawał się do teleportu, ale teleport następował po dialogu.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry