Zrobiłem teleport do mojego świata i z powrotem, oba w stu procentach działają, tylko mam inny problem. Otóż teleportuję się w dialogu, jak tutaj
//---------------------------------------------------------------------
// Info Eq
//----------------------------------------------------------------------
INSTANCE DIA_QH_ToHAV (C_INFO)
{
npc = QH;
nr = 3;
condition = DIA_QH_ToHAV_Condition;
information = DIA_QH_ToHAV_Info;
permanent = TRUE;
description = "Teleport do Havenmooru (TYLKO W NEWWORLDZIE)";
};
FUNC INT DIA_QH_ToHAV_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_QH_ToHAV_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
AI_Teleport (other, "TELEPORT_2_HAV"); //próbowałem zrobić Wld_SendTrigger, ale nie działało
};
I kiedy już trafiam do nowego świata, mój bohater jest statyczny - nie może się ruszać, nie ma pasków życia, a kiedy wciskam F8 widzę swój piękny pulpit. Co zrobiłem źle?
Teraz sprawdziłem i za pomocą komendy konsoli goto waypoint wszystko działa w stu procentach, ale ten świat jest wyspą i nie ma tak naprawdę innej opcji na teleport niż przez dialog.