Zrobiłem nową umiejętność - jubilerstwo.
1. W: Dialog_Mobsis - Jubilerstwo.d (działa mi na 100%, teraz tylko dopiszę warunek, że NPC zna umiejętność).
2. W: AI_Constants.d - const int   MOBSI_Jubilerstwo                = 17;
3. W: B_GetLearnCostTalent.d - 
if (talent == NPC_TALENT_JUBILERSTWO)
   {
      kosten = (20);
   };
4. W: Constants.d  - const int NPC_TALENT_JUBILERSTWO            = 19;
5. W: Text.d (rzecz jasna wszystko we właściwym miejscu)
"Jubilerstwo",                       //NPC_TALENT_C      = 19;
"-|Uczony",                  //NPC_TALENT_C      = 19;
const string PRINT_LearnJubilerstwo   = "Nauka wyrobu artykułów jubilerskich";
Nie ma będów.
Pytanie: Czy pominąłem jakiś pliki niezbędne do tego, aby umiejętność działała w grze? I które pliki muszę edytować, aby w oknie umiejętności w czasie gry pojawiła się nowa profesja? (wiem, że coś trzeba zmienić w pliku Menu_Status.d, i że kiedyś na forum było coś podobnego).