Jako że to mój pierwszy post, wypadałoby się przywitać. Cześć!
Fanem Gothica jestem od małego, ale dopiero teraz naszła mnie ochota zabawy z modelami z gry. Mam 3ds Maxa 2012 (wraz z zainstalowanym kerraxem), mam Gothic Source i od razu kilka innych programów (GoMan, G2MDK, paczkę ItemsMakers), ale jestem
kompletnie zielony, jeśli chodzi o posługiwanie się tymi narzędziami i rozpoznawanie choćby formatów plików. Videotutki są dla mnie nieczytelne, a te pisane doprowadzają mnie do szewskiej pasji błędami językowymi i niezrozumiałą budową zdań. Pytanie takie pewnie już gdzieś padało, ale nie daję rady przebijać się przez całe forum (srsly, w spisie samouczków znalazłem np.
taki kwiatek).
Ale do rzeczy.
Chciałem spróbować
tutoriala Abubakera (chwała mu - potrafi pisać zgodnie z zasadami języka polskiego

), ale nie mogę dostać się do plików pancerzy. Jeśli dobrze rozumiem, powinny znajdować się w: /_Work/data/Anims/_compiled jako pliki .MDL i .MDM
Próbuję użyć GothicSource v3.10 do dekompilacji .MDL na .ASC, ale wyskakuje mi błąd o niepoprawności wersji.
Error: File 'ARMOR_LEATHER_L.MDL' not compatible version.
Czy powinienem był zrobić coś jeszcze?
Czy jest jakiś inny, prosty sposób do konwersji plików pancerzy na edytowalne?
Czym w praktyce różnią się pliki z modelami w formacie .MDL od .MDM?
Post połączony: 2014-02-15, 23:37
Double post, ale co tam... Może komuś się przyda.
Ominąłem dekompilację GS poprzez bezpośrednie ściągnięcie plików już w .ASC z World of Gothic. Dla wszystkich, tak ja ja, nie znających tego barbarzyńskiego języka zwanego niemieckim, tutaj wrzucam link:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_143.htmTemat do zamknięcia.