Dobra, jeśli chodzi o "Spadaj" dodałem takie coś:
FUNC INT DIA_Mud_GetLost_Condition()
{
if ( Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Mud_FirstEXIT) && (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER]))
{
return 1;
};
};
a do "Możesz się zamknąć":
FUNC INT DIA_Mud_ShutUp_Condition()
{
if (Mud_NerveRealized == TRUE) && (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER])
{
return 1;
};
};
I teraz jak go pobiję, to już nie ma żadnej opcji dialogowej. Ale mam jeszcze jedno pytanie, związane z handlem w G1. Czy jest jakaś opcja(poza stworzeniem dialogu), żeby dodać przedmiot do kupienia, którego nie można zdobyć pobijając kupca? Bo zmieniłem lekko skrzynię w chacie Krzykacza, dodając do niej 3 itemy i wymóg posiadania klucza. Ten klucz chcę, żeby jedynym sposobem jego zdobycia było kupienie go za X bryłek rudy(oczywiście wiem, jak ustalić wartość). Da radę to zrobić bez tworzenia dodatkowe dialogu np. u Fiska(bo teoretycznie chciałem, żeby u niego był klucz, ale po pobiciu można go zabrać).