npc stojący w miejscu 2159 3

O temacie

Autor nyron

Zaczęty 30.10.2013 roku

Wyświetleń 2159

Odpowiedzi 3

nyron

nyron

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hejka otóż chciałem sobie zrobić w gothicu 1 zadanie po którym npc nas gdzieś zaprowadzi . zrobiłem nową rutynę  odpowiedni dialog. skompilowałem pliki, wczytałem dialogi, zrobiłem paczkę z modem i odpowiedni plik w system .
odpalam grę wszystko fajnie działa gadam z odpowiednią postacią i... postać zamiast mnie zaprowadzić stoi w miejscu i nic nie robi. (dialog jest raczej dobry gdyż jeśli wcielę się w niego na kodach przejdę kawałek nim później sobą i tak do skutku zagaduje do mnie tak jak powinien i wszystko jest okej )

tutaj macie skrypt rutyny
FUNC VOID Rtn_podazaj_887 ()
{
   TA_GuidePC (00,00,23,00,"ow_sawhut_molerat_spawn01");
   TA_GuidePC (23,00,24,00,"ow_sawhut_molerat_spawn01");
};
a tutaj skrypt dialogu
INSTANCE DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki (C_INFO)
{
   npc         = SLD_887_Zbyszek;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Condition;
   information   = DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Info;
   permanent   = 0;
   description   = "jasne,chodźmy";
};                       

FUNC INT DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Condition ()
{
if(NPC_knowsinfo(other,DIA_SLD_887_Zbyszek_podroz))
{
   return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Info()
{   
   
   AI_Output (other, self,"DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_15_00"); //jasne,chodźmy
   
   Npc_ExchangeRoutine   (self,"podazaj");
   
   Npc_SetPermAttitude(self,ATT_FRIENDLY);

   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
   AI_Output (self,other,"DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_55_01"); //chodź za mną

   B_LogEntry (TOPIC_podroz,"muszę podążać za Wiesławem");
   AI_StopProcessInfos   (self);
       
         jak ktoś widzi jakieś błędy lub wie o co chodzi to proszę o pilną odpowiedź
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Waypointy muszą być napisane wielkimi literami, oraz upewnij się, że takowy WP istnieje.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Oraz waypointy musza byc polaczone. Mozesz to zrobic np. spacerem.
Tu masz linka

nyron

nyron

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dzięki wystarczyło napisać nazwę waypointa  z dużej litery i wszystko ładnie śmiga

myśle że można już zamknąć temat
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry