muzyka +
grafika +
ciekawe zachowania strażników +
zgasła świeczka - zaświecili świeczkę i jeszcze zaczęli węszyć +
ucieczka na względnie wysokie miejsca (2-3m) nie chroni przed śmiercią +
cień nie chroni w 100% +
dachy +
dopracowany lvl design +
cycki xD +
podglądanie przez dziurkę od klucza xD +
wykrywanie ukrytych guzików +
strzelanie z łuku (dziwi mnie osłabienie siły strzał ogniowych i zupełnie zmienione działanie strzał gazowych)+
rozległe lokacje (widzę duże podobieństwa do poprzednich map miasta) +
atak z wysokości +
tryb master/nie można nawet ogłuszać - (master zobowiązuje, ale mimo wszystko brak mi tej opcji)
liczyłem na ciekawszy system otwierania sejfów -
głos bohatera -
dziwaczne ogłuszanie -
nie można odzyskiwać strzał wbitych w drewno -
ciała nie krwawią -
spodziewałem się lepszego systemu pick lock, okazał się za prosty -
super moce święcących podpowiedzi dla leniwych -
Kazz, o ile z plusami sie zgodze, o tyle z minusami NIEKTORYMI nie. Zaczne od początku:
1.Tryb master i ogluszanie - nie musiales go wlaczac, mogles wziasc poziom wczesniejszy, moglbys ogluszac.
2.otwieranie sejfow - przyznaje racje.
3.Glos bohatera (i jego twarz, dopowiem) - według mnie ok. Głos tajemniczy, głeboki, jak na mistrza zlodzieji przystało, a twarz znowu cwaniakowata, az rzekblym: "oczka tylko patrzą, co tu ukrasc".
4.Dziwaczne ogluszanie - po czesci sie zgodze.
5.Strzaly - tak samo.
6.Ciala - tez.
7.System lockpick takze.
8.Super moce - nie musisz ich wlaczac, mozliwe jest ich wylaczenie, a tym bardziej nikt nie kaze z nich korzystac.