Gothic 1 "Bryłki oddane?" 3053 5

O temacie

Autor chicken

Zaczęty 3.05.2013 roku

Wyświetleń 3053

Odpowiedzi 5

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Czy da rade to jakoś naprawić? Bo po zakończeniu misji zrobiłem żeby npc dał nam bryłki (oczywiście tez zrobiłem, żeby je utworzył) i pisze coś takiego Bryłki Oddane 100 i to jest troche denerwujące. Oczywiście bryłki nam daje ale pisze co innego :/ oto warunek :
    CreateInvItems (self, ItMiNugget, 100);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 100);

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Możesz zrobić coś takiego:

CreateInvItems (other, ItMiNugget, 100);
Print ("Dostałeś 100 bryłek rudy");


(Nie mam przy sobie skryptów gothica, więc nie wiem czy to z printem dobrze napisałem. Sprawdź jak to jest w G1)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie sprawdziło się :/  Pisze 100 bryłki oddano a na samej gorze jeszcze pisze dostales 100 brylek rudy ^^

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czy napis jest wyświetlany za każdym razem gdy stworzysz przedmiot w inwentazu bohatera?
 

gothic1210
  • Gość
Print odpowiedzialny za ten napis jestw wywoływany w funkcji B_GiveInvItems, która jest zdefiniowana w pliku B_functions.d (linijka 547). Sama treść jest zdefiniowana w Text.d (linijka 483). Sprawdź i zmień sobie jak ci sie podoba.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Print odpowiedzialny za ten napis jestw wywoływany w funkcji B_GiveInvItems, która jest zdefiniowana w pliku B_functions.d (linijka 547). Sama treść jest zdefiniowana w Text.d (linijka 483). Sprawdź i zmień sobie jak ci sie podoba.
Działa thx :D  temat do zamkniecia...Z tego co widac to cos im sie musialo pomylic i napisali brylki oddane zamiast brylki otrzymane...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry