Hej. Odświeżam. Do tej funkcji dodałem dwa printy. Żaden z nich się nie wyświetla. Coś musi być nie tak.
func int ZS_Helper_Loop ()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP, "ZS_Helper_Loop");
PrintGlobals (PD_TA_CHECK);
//-------- Spieler zu weit entfernt ! --------
if (Npc_GetDistToNpc(self, hero) > PERC_DIST_DIALOG)
{
B_Helper_AssessPlayer();
}
//-------- Ziel zu weit entfernt ! --------
else if (Npc_GetDistToWP(self,self.wp) > PERC_DIST_DIALOG)
{
PrintDebugNpc (PD_TA_CHECK, "...Ziel noch zu weit entfernt!");
if !C_BodyStateContains(self, BS_SWIM)
{
AI_SetWalkmode (self, NPC_RUN);
};
AI_StopLookAt (self);
AI_GotoWP (self, self.wp);
}
//-------- Ziel erreicht ! --------
else
{
B_SmartTurnToNpc(self, hero);
};
//--------TO MA ODPOWIADAĆ ZA WALKĘ--------
if (Npc_GetNextTarget(self))
{
var C_NPC Enemy1;
PrintDebugNpc (PD_MST_CHECK, "...neuer Gegner gefunden");
Npc_SetTarget (self,Enemy1);
Npc_ClearAIQueue (self);
// AI_StartState (self,ZS_Attack, 0, "");
print ("namierzanie");
if (Hlp_GetInstanceID(Enemy1)==Hlp_GetInstanceID(ORG_810_Organisator)) || (Hlp_GetInstanceID(Enemy1)==Hlp_GetInstanceID(ORG_807_Organisator)) || (Hlp_GetInstanceID(Enemy1)==Hlp_GetInstanceID(ORG_828_Bruce))// (Enemy1.guild == GIL_ORG) // próbowałem odbydwa warunki i nic.
{
print ("Atak na NPC");
Npc_SetTarget (self,Enemy1);
AI_StartState (self,ZS_Attack,0,"");
};
};
AI_Wait (self, 1);
return LOOP_CONTINUE;
};
Rafał na pewno ta część odpowiada za walkę?