Animacja trzymania broni 2890 5

O temacie

Autor Knight81PL

Zaczęty 26.12.2012 roku

Wyświetleń 2890

Odpowiedzi 5

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

Knight81PL

Animacja trzymania broni
2012-12-26, 13:37(Ostatnia zmiana: 2012-12-26, 14:14)
Witam, chciałbym aby określony typ broni bohater trzymał w inny sposób (chodzi o animację walki jak zielony). Nie mam pojęcia jak to zrobić. Jakby ktoś mi pomógł, byłbym wdzięczny.

PS Próbowałem coś z tymi bonusami do broni (nieraz daje + 8 do jednoręcznej i inne) , ale mi nie wyszło.

EDIT: znaczy wyszło, ale wtedy dmg jest strasznie małe w porównaniu do innych broni (zrobiłem -100% z 2h- wtedy działa, tylko jak mówię małe dmg)
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Z tego co zrozumiałem chcesz aby bohater trzymał daną broń w dany sposób, wystarczy do broni dodać odpowiedniego overlaymdsa po zalozeniu i po zdjęciu go usunąć.
Chyba że chodzi ci o coś innego, niewiele można wywnioskować po tak chaotycznych wypowiedziach.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

Knight81PL

Animacja trzymania broni
#2 2012-12-27, 14:33(Ostatnia zmiana: 2012-12-27, 14:33)
^^  chodzi mi o to, że mam mistrza w 2h np. zakładam halabardę i bohater trzyma ją jak zielony, atakuje jak mistrz, zakładam normalny miecz 2h i trzyma jak mistrz i atakuje jak mistrz
Da się tak zrobić?
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Chyba musiałbyś pokombinować w mds-ach, ale pewności nie mam. Wyekstraktuj sobie Gothic Sourcerer-em, i znajdź animację trzymania broni, albo ataku. Oczywiście wybierz ten, który potrzebujesz. Potem pewnie będziesz musiał zmienić nazwę, i zrobić tak jak kolega powyżej powiedział. Przypisać mds do broni.

Ale, żeby nie było, pewnosci nie mam!
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Animacja trzymania broni
#4 2012-12-27, 15:07(Ostatnia zmiana: 2012-12-27, 15:08)
^^  chodzi mi o to, że mam mistrza w 2h np. zakładam halabardę i bohater trzyma ją jak zielony, atakuje jak mistrz, zakładam normalny miecz 2h i trzyma jak mistrz i atakuje jak mistrz
Da się tak zrobić?
Tak, i nie trzeba kombinować wcale z wypakowywaniem animacji.

Najlepiej napisze ci przykładowy skrypt takiej broni:


INSTANCE Halabarda (C_Item)
{
name = "Halabarda";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_AXE | ITEM_NSPLIT;
material = MAT_METAL;

value = Value_Spitzhacke;

damageTotal = Damage_Spitzhacke;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   200;
on_equip = Equip_Halabarda;
on_unequip = UnEquip_Halabarda;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = Condition_Spitzhacke;
visual = "Halabarda.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_Halabarda()
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_2hst1.mds"); ////Takie cos mozesz znalezc w pliku Externals.d Tutaj jesli mamy bron zalozona nasza postac otrzymuje Mdsa walki podstawowej bronia dwureczna
};
FUNC VOID UnEquip_ITAR_MIL_L()
{
Mdl_RemoveOverlayMDS (self, "Humans_2hst1.mds"); ////Takie cos mozesz znalezc w pliku Externals.d Tutaj zas naszej postaci jest wykasowywany ten mds
};


Najwazniejsze linijki to Func Voidy i On_Equip.


Sam musisz sprawdzić czy skrypt działa, pokombinuj, o to właśnie chodzi w moddingu.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Dzięki działa
Tam w kodzie jest jeden błąd.

Oto działający kod:
INSTANCE Halabarda (C_Item)
{      
        name                            =       "Halabarda";

        mainflag                        =       ITEM_KAT_NF;
        flags                           =       ITEM_2HD_AXE | ITEM_NSPLIT;
        material                        =       MAT_METAL;

        value                           =       Value_Spitzhacke;

        damageTotal                     =       Damage_Spitzhacke;
        damagetype                      =       DAM_EDGE;
        range                           =       200;    
        on_equip                                =       Equip_Halabarda;
        on_unequip                              =       UnEquip_Halabarda;

        cond_atr[2]             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]           =       Condition_Spitzhacke;
        visual                          =       "Halabarda.3DS";

        description                     = name;
        TEXT[2]                         = NAME_Damage;                                  COUNT[2]        = damageTotal;
        TEXT[3]                         = NAME_Str_needed;                              COUNT[3]        = cond_value[2];
        TEXT[4]                         = NAME_TwoHanded;
        TEXT[5]                         = NAME_Value;                                   COUNT[5]        = value;
};

FUNC VOID Equip_Halabarda()
{
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self, "Humans_2hst1.mds"); ////Takie cos mozesz znalezc w pliku Externals.d Tutaj jesli mamy bron zalozona nasza postac otrzymuje Mdsa walki podstawowej bronia dwureczna
};
FUNC VOID UnEquip_Halabarda() ////Tutaj był błąd :P
{
        Mdl_RemoveOverlayMDS (self, "Humans_2hst1.mds"); ////Takie cos mozesz znalezc w pliku Externals.d Tutaj zas naszej postaci jest wykasowywany ten mds
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry