Blender i materiał przepuszczający światło. 4241 4

O temacie

Autor LeOn91

Zaczęty 5.12.2012 roku

Wyświetleń 4241

Odpowiedzi 4

LeOn91

LeOn91

Użytkownicy
posty60
Propsy7
  • Użytkownicy
Witam serdecznie, mam pytanko:
Czy wie ktoś może jak uzyskać taki materiał, przez który przechodzi padające na niego światlo i widać je na innym obiekcie?

Coś na wzór okna,czyli lampa rzucająca światło z wewnątrz przechodzi przez okno i promienie światła padają na inny plane(ziemie,trawe) Albo odwrotnie wpadające przez okno promienie słońca przechodzą przez okno i padają na podłoge.
Dodam,ze szukałem w internecie ale nie moge nic znaleźć;/
 


LeOn91

LeOn91

Użytkownicy
posty60
Propsy7
  • Użytkownicy
Wiem Wiem,znam ten kurs i był pierwszą rzeczą w jakiej szukałem rozwiązania, z tym,że nie ma tam odpowiedzi na zadane przezemnie pytanie, obiekt który tworze jest przeżroczysty ale jak kieruje na niego światło to on go nie przepuszcza,tzn widze co jest po jego drugiej stronie,ale światło pozostaje na nim. Dodam,że materiał na który ma padać ma zaznaczoną opcje "recive transparency".
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
To spróbuj tak, w opcjach materiału tego przeźroczstego obiektu znajdź zakładkę Options i odznacz checkboxa Traceable.

LeOn91

LeOn91

Użytkownicy
posty60
Propsy7
  • Użytkownicy
Dobra już uporałem się z tym w sposób który wczoraj sprawdzałem x razy. Nie wiem,może przy dłuższym grzebaniu desperacko włączyłem coś i dlatego nie działało.

Jeśli ktoś miałby taki problem to wystarczy w materiale na który pada światło ustalwić "recive transparency". Wiem wiem,pisałem,że to nie pomaga,ale teraz włączyłem jeszcze raz i zadziałało. Coś musiałem wczoraj zepsuć :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry